نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

شایعات جدید پیرامون عرضه نسخه ایکس‌ باکس وان بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

به تازگی شایعات جدیدی پیرامون عرضه نسخه ایکس‌باکس وان بازی محبوب Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر شده است. 

به نقل از وب‌سایت Press Start، کارا ویسا، یکی از طراحان استودیو Vicarious Vision، توسعه دهنده بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که طراحی صفحه ذخیره‌سازی و بارگذاری (Save/ Load) بازی را نیز برعهده داشته، به تازگی ویدئویی از نمونه کارهای خود منتشر کرده که در این ویدئو نشانه‌های کنترلر ایکس‌باکس وان به وضوح قابل تشخیص بودند. هرچند درنهایت این ویدئو به سرعت حذف شد، اما شما می‌توانید تصویر به دست آمده را در زیر مشاهده کنید.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

چندی پیش یک خرده فروش لهستانی به نام سوپر گیمر نیز نسخه ایکس‌باکس وان بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را در لیست فروش خود قرار داده بود و با این‌کار شایعات عرضه این بازی محبوب را روی کنسول ایکس‌باکس وان رقم زد. حالا با توجه به این خبر جدید به نظر می‌رسد این شایعات قوت گرفته و به احتمال قوی قرار است به زودی کرش بندیکوت را روی ایکس‌باکس وان هم ببینیم.

سونی نه تنها هیچ یک از این شایعات را تایید نکرده، بلکه حساب توئیتر ایرلندی این کمپانی نیز در توئیت‌های خود تنها به ارائه این بازی روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو اشاره کرده است و درنهایت نیز گفته Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ممکن است انحصاری پلی‌استیشن 4 باقی بماند.

در حالی‌که تنها پنج هفته از عرضه این بازی محبوب و موفق روی کنسول پلی‌استیشن 4 می‌گذرد، اما در همین مدت کم هم Crash Bandicoot N. Sane rilogy‌ توانسته با چهار هفته صدرنشینی در جدول فروش انگلستان، عملکرد موفقی را از خود به‌جای بگذارد.

حالا نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید بالاخره دارندگان ایکس‌باکس وان هم این بازی را تجربه خواهند کرد؟


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده