نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

نسخه آلفا 3.0 بازی Star Citizen با تاخیر منتشر می‌شود

استودیو Cloud Imperium Games اعلام کرد انتشار نسخه آلفا 3.0 بازی Star Citizen با تاخیر مواجه شد و تاریخ انتشار جدید آن را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم انتشار نسخه آلفا 3.0 بسیار موردانتظار بازی Star Citizen با تاخیر مواجه شده و استودیو Cloud Imperium Games به تازگی اعلام کرد متوجه مشکلات پایداری در جدیدترین نسخه بازی شده و همچنین استودیو نیازمند زمان بیشتری برای آماده‌سازی محتویات این نسخه است. استودیو در وب‌سایت رسمی خود گفته است:

این هفته، ما وارد بخش بهینه‌سازی، پرداخت و رفع باگ‌های محتویات نسخه آلفا 3.0 شدیم. با توجه به اینکه ویژگی‌ها و محتوای زیادی در این نسخه پیاده سازی شده است، ما با چندین مشکل پایداری مواجه شدیم که قصد داریم پیش از ارایه آن به مخاطبین بیشتر، آن‌ها را برطرف کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است:

کارهای در حال انجام روی سیستم Patcher جدید بازی (که به واسطه آن نیازی به دانلود کامل هر نسخه نخواهید بود) و چند باگ جدید در CopyBuild3 (نسخه داخلی ما از سیستم Patcher) کار را کند کرده است. به همین علت ما بایستی the Evocati و محدوده تاریخ بعدی آن را با تاخیر مواجه کنیم تا بتوانیم زمان موردنیاز جهت آماده‌سازی آلفا 3.0 بازی Star Citizen را فراهم کنیم.

طبق گفته یوروگیمر، ابتدا قرار بود نسخه آلفا 3.0 بازی در پایان آگوست (اوایل شهریور) عرضه شود، اما اکنون انتشار آن به اوایل سپتامبر (اواسط شهریور) موکول شده است، بنابراین تاخیر بازی کوچک است.

ویل لِوِرت، مدیر روابط عمومی بازیکنان بازی Star Citizen در یک بیانیه دیگر گفته است:

کار روی نسخه آلفا 3.0 متغیرها و چالش‌هایی برایمان ایجاد کرده است که هرگز انتظار آن‌ها را نداشتیم و اینگونه محتوا همیشه در تاریخ دقیقی آماده نمی‌شوند.

وی افزود:

هیچ قصد عمدی پشت این تاخیر وجود ندارد و هر کس چنین ادعایی کند، نظری از روی بی اطلاعی بیان کرده است. از هر مدیر یا سازنده‌ای که روی یک نرم افزار پیچیده کار کرده یا درگیر یک پروژه‌ای پیچیده همراه با تعلقات فراوان و قسمت‌های متحرک بوده است بپرسید، مشتاقانه چالش‌های پیش رو برای تخمین زدن تاریخ انتشار این پروژه‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارد.

 لورت در ادامه اضافه کرد تمامی اعضای استودیو Cloud Imperium Games به سختی در تلاش هستند تا نسخه آلفا 3.0 را آماده کنند و از این نسخه به عنوان یک آپدیت بزرگ‌تر، پیشگامانه و باشکوه یاد کرد.

نسخه آلفا 3.0 بازی Star Citizen یک منظومه شمسی کاملا قابل اکتشاف را به همراه اولین ابزار و سیستم‌های موردنیاز برای ساخت پایگاه و انجمن‌های مختلف توسط بازیکنان به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Star Citizen یکی از موفق‌ترین پروژه‌های ساخته شده توسط کمک‌های مردمی است. در آخرین آمار ثبت شده، گیمر‌ها ۱۵۵.۶ میلیون دلار برای ساخت این بازی به سازندگان کمک کرد‌ه‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده