نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

مایکل روزنبام دوست دارد که دوباره به فیلم های کهکشانی مارول بازگردد

مایکل روزنبام نسبت به بازگشت دوباره خود به قسمت‌های بعدی فیلم Guardians of the Galaxy علاقه نشان داد.

این مطلب داستان 2 Guardians of the Galaxy را فاش می‌کند

خوشبختانه حداقل یکی از بازیگران قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان یعنی مایکل روزنبام می‌خواهد که تیم اصلی یاندو یعنی ویرانگران (Ravagers) برای فیلم‌های اکشن و کهکشانی بیشتری دوباره به دنیای سینمایی مارول بازگردند. مایکل روزنبام که نقش مارتینکس را در این فیلم ایفا می‌کرد، اعلام کرده که دوست دارد دوباره با نقشش بر روی پرده سینماها برگردد.

زمانی که روزنبام در نقش مارتینکس که پوست او تماما از بلور‌های سیلیکون ساخته شده و کاملا با تکنولوژی CGI پوشیده شده بود ظاهر شد، خیلی سخت قابل تشخیص بود که زیر این پوست بلورین چه بازیگری قرار دارد. مارتینکس به طور مختصر در صحنه هایی که استاکر با بازی سیلوستر استالونه حضور داشت و با یاندو مشاجره می‌کرد دیده می‌شد. اگرچه مارتینکس و استاکر به مجرم بودن مشهور بودند، اما از رفتار دوست خود ناامید شده و او را از تیم اخراج کردند.

بعد از اینکه یاندو خودش را برای نجات دوستش به خطر انداخت و قربانی شد، در صحنه‌ی آخر فیلم نشان داده می‌شود که اعضای تیم سابق یاندو یعنی Ravagers برای احترام به دوست مرده‌شان دور هم جمع شده‌اند و یاد او را گرامی می‌دارند. گروه ویرانگران شامل استاکر، مارتینکس، الیتا آگورد، کروگار، چارلی ۲۷ و مین فریم است. این صحنه به بیننده نشان می‌دهد که این گروه یا در قسمت بعدی سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان و یا برای فیلم دیگری در دنیای سینمایی مارول بازخواهند گشت. 

به این ترتیب پیامی که روزنبام در توییتر خود اعلام کرده و گفت امیدوار است که شخصیت خودش و استالونه برای فیلم دیگر جیمز گان بازگردند، چندان هم بی‌معنی نیست و خواسته‌ی دور از انتظاری ندارد.

مدتی قبل جیمز گان، کارگردان این فیلم اعلام کرده بود که فیلم 3 Guardians of the Galaxy آخرین قسمتی خواهد بود که گروه Star-Lord در آن حضور خواهند داشت. بنابراین در آینده هر فیلم دیگری که قرار باشد درباره نگهبانان ساخته شود، باید تیم تولیدات آن به دنبال گروه دیگری از قهرمانان کهکشانی باشند.

آیا احتمالش هست که در قسمت چهارم سری فیلم Guardians of the Galaxy، بیشتر از قبل به شخصیت‌هایی مانند استاکر، مارتینکس و بقیه اعضا توجه و تاکید شود؟ در کتاب‌های کامیک این مجموعه، مارتینکس و استارهاک، اعضای گروه اصلی نگهبانان کهکشان بودند که در سال ۱۹۶۹ خلق شدند.  قبل از اینکه رهبری گروه به ونس استرو داده شود، برای مدت کوتاهی هم مارتینکس رهبری گروه را برعهده داشت. ممکن است فیلم Guardians of the Galaxy 4، همان قسمتی باشد که تمرکز و توجه بیشتری روی ونس استرو گذاشته شود و ممکن است همین ونس باشد که جایگزین Star-Lord به عنوان تنها عضو انسانی تیم شود.

بازگشت استاکر و مارتینکس به فیلم Guardians of the Galaxy 3 فقط و فقط به پتانسیل داستان و فیلمنامه و همینطور کارگردان این قسمت بستگی دارد. گان هم اعلام کرده که «خیلی عالی می‌شود» اگر شخصیت‌ها به عنوان نقش‌های حمایت کننده حضور داشته باشند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده