نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

دو تریلر گیم پلی جدید از بازی Wolfenstein II به نمایش درآمد

ماشین گیمز و بتسدا در دو تریلر جدید، گیم پلی بازی Wolfenstein II شامل باس فایت زیتدل و قسمت رازول بازی را به نمایش گذاشتند.

استودیو ماشین گیمز و کمپانی بتسدا که به ترتیب سازنده و ناشر بازی Wolfenstein II: The New Colossus هستند، دو تریلر گیم‌پلی جدید از این بازی تیراندازی اول-شخص را منتشر کردند. در یکی از این تریلرها بیش از ۲۰ دقیقه از قسمت رازول بازی را تماشا خواهیم کرد که وقایع بخشی از بازی را به نمایش می‌گذارد.

در قسمت رازول، بلازکوویچ به نیو مکزیکو سفر می‌کند؛ مکانی که به خاطر حادثه UFO رازول معروف است و می‌توان آن را پایتخت غیررسمی پدیده UFO در جهان دانست. در این قسمت که متمرکز بر توطئه‌های دیوانه‌وار بیگانگان است، شاهد گیم‌پلی تیراندازی شدید و بی‌وقفه‌ای هستیم که در عین حال اتمسفر و لحن بازی را هم به خوبی نشان می‌دهد. در حالی که نازی‌ها بر آمریکای دهه ۶۰ چیره شده‌اند، شاهد اعضای کو کلاکس کلان، غذاخوری‌های کلیشه‌ا‌ی و دیگر المان‌های این دهه هستیم که سازندگان به خوبی آن‌ها را با داستان خود ترکیب کرده‌اند. یکی از نکات قابل توجه این بخش، اتمام آن با باس فایت زیتدل در ویدیوی دوم است که حال و هوایی حماسی به بازی می‌بخشد.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. قیمت نسخه استاندارد بازی ۵۹.۹۹ دلار است، اما تنوع نسخه‌های بازی این نسخه محدود نشده و می‌توانید با پرداخت ۹۹.۹۹ دلار به نسخه کلکسیونر بازی با حال‌وهوای GI-Joe دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، هم‌زمان با عرضه بازی، کمپانی Dark Horse کتاب طراحی‌های هنری رسمی بازی را هم منتشر خواهد کرد.

بتسدا همچنین سیزن پس بازی را هم رونمایی کرده که شامل سه بسته داستانی جداگانه می‌شود. همچنین انتخاب‌های شما از نسخه ابتدایی بازی به Wolfenstein II منتقل خواهند شد.

در پایان می‌توانید دو تریلر مذکور را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده