نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ عرضه Resident Evil Revelations برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تغییر کرد

کپکام تاریخ دقیق انتشار بازی Resident Evil Revalations برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را اعلام کرده است. نسخه نینتندو سوییچ در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

طبق اعلام کمپانی Capcom، بازی Resident Evil: Revelations دو روز زودتر از اعلام قبلی این کمپانی و در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) سال جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

طبق اعلامیه مطبوعاتی منتشر شده، این نسخه که بهترین و باکیفیت‌ترین نسخه از این بازی تا به امروز خواهد بود، از رزولوشن 1080p و نرخ فریم بالاتر و جزئیات بیش‌تری در محیط بازی بهره می‌برد. علاوه بر این، تمامی بسته‌های الحاقی نسخه اصلی بازی در این نسخه نیز در قالب Unlockable Rewards قابل دسترسی خواهد بود. قیمت این بازی برای هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ۲۰ دلار اعلام شده است.

در این نسخه از بازی، حالت حمله یا همان Raid Mood که بین بازیکنان حسابی محبوبیت دارد نیز موجود است. این حالت همچنین مرحله The Ghost Ship: Chaos را نیز که نسخه جدیدی از همان مرحله قدیمی، اما این‌بار با سلاح‌های قوی‌تر و قابلیت ارتقاء تجهیزات برای بازیکنان است، شامل می‌شود. سازندگان همچنین برای ایجاد چالش بیش‌تر در این نسخه، دشمنان بازی را نیز ارتقاء بخشیده‌اند.

البته این تمام ماجرا نیست و کمپانی کپکام علاوه بر تمام موارد ذکر شده، به عنوان هدیه چهار روش مختلف کنترل را نیز برای این نسخه از بازی در نظر گرفته است. این چهار حالت مختلف که هرکدام از نسخه‌های قبلی این بازی الهام گرفته شده‌اند، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا هر حالتی را که راحت‌تر هستند انتخاب کنند و در نتیجه تجربه لذت‌بخش‌تری از بازی داشته باشند.

نسخه نینتندو سوییچ این بازی که اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه خواهد شد، یک نسخه از بازی :Resident Evil Revelations 2 را نیز شامل می‌شود. از تاریخ دقیق انتشار این نسخه هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست؛ هرچند به نظر می‌رسد این اقدام، قدم بعدی کمپانی کپکام برای عرضه هرچه بیش‌تر بازی‌های خود به روی کنسول نینتندو سوییچ است.

در زیر می‌توانید تریلر معرفی این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را تماشا کنید.

برای دانلود ویدئو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده