نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

ژائومه کولت سرِرا کارگردان قسمت دوم فیلم Suicide Squad نخواهد بود

گزینه‌ اصلی کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی قسمت دوم فیلم Suicide Squad (جوخه‌ انتخار)، کارگردانی فیلمی از کمپانی دیزنی را بر عهده گرفت.

سایت IGN در خبری اعلام کرد که انتخاب ژائومه کولت سرِرا برای کارگردانی فیلم Jungle Cruise (گشت‌وگذار در جنگل) کمپانی دیزنی تقریباً قطعی شده است. در این فیلم دواین جانسون به ایفای نقش خواهد پرداخت و داستان آن در مورد بخشی از پارک دیزنی‌لند است. در این قسمت پارک، تماشاچیان سفری با قایق را روی رودخانه تجربه کرده و راهنمایان این تور تفریحی با روایت‌های خنده‌دار خود آن‌ها را در طول مسیر سرگرم می‌کنند.  

طبق گزارشی که چندی پیش سایت دِدلاین (Deadline) منتشر کرد، آخرین و اصلی‌ترین گزینه‌ برادران وارنر برای کارگردانی دنباله‌ی فیلم Suicide Squad (جوخه‌ انتخار - ۲۰۱۶)، ژائومه کولت سرِرا بود که به نظر دیگر وی جایی در پروژه‌ی ابرقهرمانی آتی این کمپانی نخواهد داشت. اوایل امسال بود که کمپانی برادران وارنر در گزارشی از سپردن کارگردانی قسمت دوم فیلم Suicide Squad به بازیگر/کارگردان مطرح سینما، مل گیبسون خبر داد که البته با مطرح شدن نام ژائومه کولت سرِرا به کل خبر خوشحال‌کننده‌ی کارگردانی قسمت دوم این فیلم توسط مل گیبسون تکذیب شد.

Jaume-Collet-Serra

ژائومه کولت سرِرا کار خود را با ساخت فیلم House of Wax (خانه مومی) در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. بعد از آن فیلم Orphan (یتیم) را کارگردانی کرد. از دیگر آثار وی می‌توان به فیلم‌های Non-Stop (بدون توقف)، محصول سال ۲۰۱۴ و Run all Night (فرار در سراسر شب)، محصول سال ۲۰۱۵ اشاره کرد. آخرین ساخته‌ی وی نیز فیلم The Shallows (آب‌های کم عمق) بود که با بودجه‌ی محدود ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد و توانست نزدیک ۱۲۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد. این فیلم با بازخورد نسبتاً خوب منتقدان همراه شد. 

در قسمت اول فیلم Suicide Squad بازیگران مطرحی حضور داشتند که از بین آن‌ها می‌توان به نام‌هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو و جوئل کینامان اشاره کرد. کمپانی برادران وارنر هنوز تاریخ رسمی اکران دنباله‌ی فیلم Suicide Squad را اعلام نکرده‌ است، ولی انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ شاهد اکران این فیلم روی پرده سینما باشیم. نویسندگی و کارگردانی قسمت اول فیلم Suicide Squad برعهده دیوید آیر بود که با وجود عملکرد نسبتاً موفق در گیشه، به هیچ عنوان نتوانست انتظارات تماشاچیان و منتقدان را برآورده سازد. دیوید آیر هم‌اکنون مشغول کار روی اسپین‌آف Gotham City Sirens (سیرن‌های شهر گاتهام) است.

گفتنی است مراحل ساخت فیلم Jungle Cruise کمپانی دیزنی، از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده