نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

نسخه نینتندو سوییچ Batman Telltale Series و Guardians Of The Galaxy فاش شد

یک فروشگاه انگلیسی و یک خرده‌فروشی روسی بازی‌های Batman Telltale Series و Guardians Of The Galaxy The Telltale Series را برای کنسول نینتندو سوییچ لیست کردند.

بازی‌های استودیو تل تیل گیمز در بیشتر پلتفرم‌ها قابل تجربه است، ولی تا به حال شاهد هیچ‌یک از این بازی‌ها در کنسول نینتندو سوییچ نبوده‌ایم و بر این اساس انتشار بازی‌های این استودیو برای نینتندو سوییچ چندان عجیب نیست. با استناد به آخرین اخبار بازی، دو خرده‌فروش جداگانه بازی Batman Telltale Series و بازی Guardians Of The Galaxy The Telltale Series را برای نینتندو سوییچ لیست کردند.

دو بازی مذکور در یک فروشگاه انگلیسی و یک خرده فروشی روسی لیست شده است و به نظر می‌رسد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Batman Telltale Series در تاریخ ۱۴ مهرماه (ششم اکتبر) در دسترس قرار گیرد.

Telltale’s Batman and Guardians of the Galaxy

در واقع لیست شدن بازی Batman Telltale Series و بازی Guardians Of The Galaxy The Telltale Series در دو خرده‌فروشی جداگانه شواهد خوبی برای حقیقی بودن خبر انتشار این دو اثر برای کنسول نینتندو سوییچ به شمار می‌رود، ولی احتمال غیر واقعی بودن آن نیز وجود دارد. خرده‌فروش‌ها اغلب صفحاتی جعلی را برای بازی‌هایی که انتظار دارند تا در آینده منتشر شود طراحی می‌کنند و این در حالی است که هیچ اطلاعات رسمی از سوی توسعه‌دهندگان بازی وجود ندارد. بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که بازی‌های استودیو تل‌تیل گیمز دیر یا زود راه خود را به سوی کنسول نینتندو سوییچ باز خواهند کرد و امکان تجربه‌ی بازی‌های این استودیو برای کاربران این کنسول فراهم خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده