نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Killing Floor 2 روی ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K واقعی اجرا نمی‌شود

استودیو تریپ‌وایر اینتراکتیو اعلام کرده که بازی Killing Floor 2 روی ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن 4K واقعی اجرا نخواهد شد. 

هنگامی که مایکروسافت رسما از مشخصات فنی کنسول ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرد، اعلام کرد که این کنسول قدرت اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K واقعی بدون افت فریم را دارد. با این حال در چند وقت اخیر، اخبار متعددی از بازی‌هایی منتشر شده است که روی این کنسول، در رزولوشن 4K واقعی اجرا نخواهند شد. حال در جدید‌ترین نمونه از این بازی‌ها، استودیو تریپ‌وایر اینتراکتیو، سازنده بازی Killing Floor 2، اعلام کرده که این بازی شوتر چندنفره روی ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K واقعی اجرا نخواهد شد. 

تریپ‌وایر اعلام کرده زمانی که Killing Floor 2 روی این کنسول در رزولوشن 4K واقعی اجرا می‌شود، دچار افت فریم می‌شود و به همین دلیل هم آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا بازی در رزولوشن 1080p روی این کنسول اجرا شود. توضیحات استودیو سازنده بازی در این مورد به شرح زیر است:

بازی Killing Floor 2 روی ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. ما تلاش کردیم تا بازی را در رزولوشن 4K اجرا کنیم ولی در این حالت افت فریم محسوس است و می‌تواند به تجربه بازی ضربه بزند. رزولوشن 1080p باعث می‌شود تا تعادل خوبی بین جلوه‌های بصری و نرخ فریم ایجاد شود. 

البته این بدین معنی نیست که Killing Floor 2 از قدرت بیش‌تر کنسول Xbox One X بهره نخواهد برد. این بازی روی کنسول میان‌نسلی مایکروسافت اولا با رزولوشن 1080p واقعی و ثابت اجرا می‌شود و علاوه بر آن، جزییات گرافیکی بازی نیز در بین نسخه‌های کنسولی، بهترین خواهد بود. همچنین تریپ‌وایر تایید کرده که نرخ فریم نسخه ایکس‌باکس وان ایکس در مقایسه با نسخه ایکس‌باکس وان معمولی بهتر خواهد بود. 

نسخه ایکس‌باکس وان بازی Killing Floor 2 در تاریخ ۷ شهریور منتشر خواهد شد. کنسول ایکس‌باکس وان ایکس هم قرار است در تاریخ ۱۶ آبان با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شود. 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده