// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

کارگردان ریبوت فیلم کینه (The Grudge) معرفی شد

کمپانی گوست هاوس پیکچرز و سم ریمی به عنوان تهیه کننده‌ ریبوت فیلم کینه (The Grudge)، نویسنده و کارگردان این اثر را معرفی کردند.

در سال‌های گذشته شاهد ساخت آثار ترسناک بسیاری با بودجه‌هایی اندک بوده‌ایم که پس از نمایش در سالن‌های سینما، نظر جمع کثیری از تماشاگران را به خود جلب کرده و در نهایت نیز به سودآوری کلانی منتهی شده‌اند که از این نمونه‌ها می‌توان به فیلم‌هایی چون پروژه جادوگر بلر (The Blaire Witch Project)، فعالیت‌های ماور‌الطبیعه (Paranormal Activity) و اخیرا فیلم برو بیرون (Get Out) اشاره کرد. اما به طور ویژه در سال ۲۰۰۴ و با ساخت فیلم The Grudge بود که این مجموعه فیلم‌ها در مسیر جدی‌تری قرار گرفته و از نظر تضمین سودآوری نیز به وضعیتی نسبتا پایدار رسیدند.

کمپانی گوست هاوس پیکچرز در ادامه‌ی این روند، پس از مذاکره با نیکلاس پسی، این فیلمساز جوان و آینده‌دار سینما را برای بازنویسی فیلمنامه و کارگردانی ریبوت فیلم کینه (The Grudge) انتخاب کرد. این در حالی است که سم ریمی نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد یافت.

نیکلاس پسی ۲۷ ساله که در حال حاضر درگیر مراحل پس از تولید اثر جدیدش٬ تریلری روانشناسانه  تحت عنوان پیرسینگ (Piercing) است، سال گذشته با درام ترسناک چشم‌های مادرم (The Eyes of My Mother) تبدیل به پدیده‌ی جشنواره‌ی ساندنس شد و توانست در همان اولین گام، نام خود را به عنوان فیلمسازی تازه نفس در زمینه‌ی ساخت آثار دلهره‌آور مطرح کند. فیلم چشم‌های مادرم (The Eyes of My Mother) در قالبی سیاه و سفید و نزدیک به فیلم‌های تجربی، به روایت داستان دختری جوان با مشکلات روانی می‌پردازد که دست به کشتن دیگران زده و با استفاده از آموخته‌های مادر جراحش، اجزای بدن آنها را خارج می‌کند.

Nicolas Pesce

فیلم ترسناک کینه (The Grudge) به کارگردانی تاکاشی شیمیزو و با بازی سارا میشل گلر و بیل پولمن داستان یک خانواده‌ی آمریکایی بود که به واسطه‌ی شغل جدیدشان به توکیو رفته و در خانه‌ای ساکن می‌شوند غافل از اینکه این خانه در تسخیر ارواح ساکنین قبلی خود است که به شکل فجیعی به قتل رسیده‌اند و این ارواح سرگردان حالا در صدد انتقام برآمده‌اند. این فیلم که با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری ساخته شده بود پس از نمایش در سینماهای جهان به فروشی بیش از ۱۸۷ میلیون دلار دست یافت که همین مسئله، زمینه‌ی ساخت دنباله‌های آن را فراهم کرد. خود کینه نیز بازسازی فیلمی ژاپنی با نام Ju-on بود که نویسندگی و کارگردانی آن فیلم را نیز شیمیزو بر عهده داشت.

گوست هاوس پیکچرز به همراه سم ریمی این قول را به علاقه‌مندان سری فیلم‌های کینه داده‌اند که با اضافه کردن شخصیت‌های جدید و البته ارواح جدید، روحی تازه به پیکره‌ی این مجموعه ببخشند. در حال حاضر هنوز خبری درباره‌ی زمان آغاز تصویربرداری فیلم و تاریخ نمایش آن منتشر نشده است.


منبع CinemaBlend
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده