نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

حضور بازیگر سریال Malcolm in the Middle در قسمت چهارم فصل دوم سریال Preacher

فرانکی میونیز، بازیگر سریال Malcolm in the Middle قرار است حضور کوتاهی در فصل دوم سریال Preacher داشته باشد.

در قسمت چهارم فصل دوم سریال واعظ (Preacher) قرار است شاهد حضور شخصیت‌های منفی متعددی از جمله هر استار، آدولف هیتلر و ویکتور باشیم. این قسمت شب دوشنبه از شبکه AMC به‌روی آنتن می‌رود، اما تصاویر جدید این قسمت نشان می‌دهد که قرار است شاهد حضور یک شخصیت مهمان دیگر نیز باشیم. فرانکی میونیز که او را بیشتر برای بازی در نقش مالکوم در سریال Malcolm in the Middle (دنیای مالکوم) می‌شناسیم، قرار است در قسمت چهارم فصل دوم سریال Preacher حضور داشته باشد. این قسمت ویکتور (Viktor) نام دارد و در کنار جستجوی جسی برای یافتن خدا، قرار است بیشتر در مورد گذشته تولیپ بدانیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Preacher Season 2 Episode 4

Preacher Season 2 Episode 4

Preacher Season 2 Episode 4

هنوز نقش میونیز در قسمت چهارم فصل دوم سریال Preacher مشخص و اعلام نشده است؛ اگرچه به نظر می‌رسد که او قرار است حضور کوتاهی در این سریال داشته باشد. علاوه بر میونیز، در دیگر تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های دیگری چون جسی، کسدی، یوجین و هیتلر هستیم. ظاهرا جسی کاستر متوجه غیبت تولیپ شده و در حال صحبت با کسدی در مورد وی است. احتمالا در این قسمت، جسی سرانجام راز مخفی تولیپ را خواهد فهمید. فصل دوم سریال Preacher ادامه داستان جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر را دنبال خواهد کرد که شهر آنویل را برای پیدا کردن خدای واقعی ترک کرده‌اند و اکنون در یک سفر جاده‌ای و خطرناک هستند.

دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل دوم سریال Preacher بازخواهند گشت. علاوه بر این، نوآ تیلور، پیپ تورنس، جولی آن امری، مالکوم برت، جاستین پرنتیس و رونالد گاتمن، ۶ بازیگر جدیدی هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار ساخت فصل دوم سریال Preacher، مانند فصل اول بر عهده سث روگان و اوان گلدبرگ بوده است. فصل اول سریال Preacher در ۱۰ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۶ پخش شد، اما فصل دوم این سریال ۱۳ قسمت خواهد داشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده