نویسنده: سهند عباسپور
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

Assassin's Creed: Origins قرار است محصولات جانبی زیادی دریافت کند

محصولات جانبی زیادی برای نسخه‌ جدید سری Assassin's Creed عرضه خواهد شد؛ از رمان گرفته تا طرح‌های هنری برای طرفداران سرسخت این سری.

بازی Assassin's Creed: Origins قرار است تعداد زیادی رسانه‌ی مرتبط با بازی دریافت کند. یوبی‌سافت امروز با اعلام این خبر افزود که این بازی قرار است یک رمان، تعدادی کامیک، یک کتاب طراحی هنری و یک راهنمای رسمی برای طی کردن کامل مراحل بازی داشته باشد.

در یک بیانیه‌ی خبری، یوبی‌ سافت جزئیات وسایل و کتاب‌های Assassin's Creed: Origins را که در طی ماه‌های آتی منتشر خواهد شد، تشریح کرد:

دنیای عظیم Assassin's Creed: Origins گسترده‌تر از خود بازی است و به شما این اجازه را می‌دهد که فراتر از آن به کاوش و جست‌‌و‌جو بپردازید. جوانی‌های Bayek، اولین سال‌های فرقه‌ی اساسین، آرت‌ورک‌هایی که مناظر بسیار زیبا و اسرار‌آمیز مصر باستان را به تصویر می‌کشند و یک راهنمای رسمی برای بازیکنان حرفه‌ای و سر‌سخت همگی برای این بازی در دسترس خواهند بود.

Assassin’s Creed Origins

رمان بازی، Desert Oath نام داشته و توسط اولیور بودِن، نویسنده‌ی تعداد زیادی از دیگر رمان‌های مجموعه Assassin's Creed نوشته شده است. این رمان در حقیقت یک پیش‌زمینه برای داستان اصلی بازی است که در آن Bayek جوان و سفر‌ها و ماجراجویی‌هایش را از خانه تا سراسر مصر به تصویر می‌کشد. آنا تویل نگارش مجموعه کمیک‌ها را بر عهده دارد و قرار است تمرکز اصلی این مجموعه بر سال‌های آغازین فرقه‌ی اساسین و نقطه‌ی شروع آن باشد. کتاب هنری بازی نیز، شامل طرح‌های مفهومی، نقشه‌های شهر، طراحی شخصیت‌ها، نقاشی‌ها و مجموعه‌ای از نوشته‌ها، ایده‌ها و نظرات سازندگان و طراحان بازی خواهد بود. در انتها، راهنمای رسمی بازی نکته‌هایی برای استفاده صحیح از از اسلحه‌ها و ابزار‌آلات، یک راهنمای جامع و مفصل برای گذراندن کامل مراحل بازی و نقشه‌ای از اماکن و آیتم‌های قابل جمع‌آوری را شامل می‌شود.

یوبیسافت تا به این لحظه، نه قیمتی برای این محصولات و نه تاریخ مشخصی را برای عرضه آن‌ها تعیین کرده و معلوم نیست که این محصولات جانبی ارزشمند چه زمانی و با چه قیمتی به دست طرفداران خواهد رسید.

در هر صورت Assassin's Creed: Origins قرار است طبق اعلام رسمی کمپانی یوبی‌سافت در ۲۷ اکتبر (۵ آبان) سال جاری روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. چندی پیش هم کارگردان این بازی توضیحاتی در رابطه با کمیت و کیفیت جهان بازی ارائه داد. شما می‌توانید برای آگاهی از اخبار قبلی و نمایش‌های گذشته این بازی به صفحه‌ی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده