// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

کارگردان بازی For Honor یوبیسافت را ترک کرد

جیسون وندن‌برگ، کارگردان خلاق سابق استودیو یوبی‌سافت مونترال، این استودیو را به مقصد استودیو آرنانت ترک کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جیسون وندن‌برگ استودیو یوبیسافت مونترال را به مقصد استودیو آرنانت ترک کرد. سمت وی در این استودیو، کارگردان هنری است. جیسون وندن‌برگ از سال ۲۰۰۸ در استودیو یوبی‌سافت منترال مشغول به کار شده بود و تا به حال روی بازی‌هایی نظیر بازی Far Cry 3، بازی Ghost Recon: Future Soldier و بازی Red Steel 2 کار کرده بود.

وی در صفحه‌ی رسمی فیسبوک خود نوشت که از قبل برنامه‌ای برای پیوستن به استودیو آرنانت نداشته است ولی پس از گفت و گویی که با ایزایا کارترایت، رهبر بخش طراحی بازی Guild Wars 2 انجام داده، متقاعد شده که به استودیو آرنانت بپیوندد. وی در این باره می‌گوید:

داستان این کار بسیار طولانی و پیچیده است. اگر بخواهم کوتاه توضیح دهم برای شوخی کردن به آن‌جا رفتم ولی ایزایا پیشنهادی به من داد که وسوسه کننده بود و نتوانستم آن را رد کنم. این یک قدم بزرگ است. من نمی‌توانم دیگر به صورت مستقیم در ساخت بازی نقش داشته باشم. من بخشی از استودیو خواهم بود و باعث رشد سایرین خواهم شد. من از سختی این کار هیجان‌زده هستم و این کار، موردی است که الان به آن احتیاج دارم.

در ادامه وی در مورد خروجش از یوبی‌ سافت گفت و اعلام کرد که مدت زمانی که در این کمپانی قرار داشته است، بهترین دوران حرفه‌ای‌ خود را با یک تیم بزرگ و عالی تجربه کرده است. وندن‌برگ در این باره می‌گوید:

من ۹ سال فوق‌العاده را در یوبی‌سافت کار کردم. آن دوره بهترین تجربه کاری من بود. همچنین در خیلی از بخش‌های مختلف، من در آن محل شکل و شمایل جدیدی به خود گرفتم. من این محل را با تمام تشکر از کسانی که به من فرصت دادند تا خود را نشان بدهم، ترک می‌کنم. عشق عمیقی به تمام کسانی خواهم داشت که یوبیسافت را به مکان فعلی‌اش رسانده‌اند و برای آن‌ها آینده‌ای روشن را آرزو می‌کنم.


منبع Gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده