// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

عرضه کیبوردی با قابلیت اتصال به جوی کان های نینتندو سوییچ

معرفی کیبوردی با قابلیت اتصال به کنترلرهای Joy-Con کنسول نینتندو سوییچ که به شما امکان تایپ کردن در هنگام بازی را خواهد داد.

در حالی که نینتندو سوییچ کیبورد لمسی دارد، برخی از بازیکنان به دنبال کیبوردهای فیزیکی برای تایپ راحت‌تر هستند. حال کمپانی سایبر گجت (Cyber Gadget)، طراح ترد‌-پارتی ژاپنی لوازم جانبی، کیبوردی متفاوت را تولید کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دسته‌های جوی‌کان را به اطراف کیبورد متصل کرده و اقدام به تایپ کردن کنند. این کیبورد در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۳۹۶)‌ با قیمت ۳.۷۵۸ ین معادل ۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

در حالی که این کیبورد توسط خود نینتندو ساخته نشده، طرفداران کنسول نینتندو با محصولات طراحان ترد- پارتی مانند Hori آشنا هستند. این در حالی است که Hori هم‌اکنون نیز کیبوردی را برای نینتندو سوییچ ساخته است، اما این کنترلر از قابلیت کنترلرهای جداشونده کنسول استفاده نکرده است.

Cyber Gadget Nintendo Switch کیبورد سوییچ

این کیبورد به شکلی طراحی شده که قابلیت اتصال به جوی‌کان‌ها را داشته باشد. این کنترلرها از جایگاهی که به کنسول متصل می‌شوند، به کیبورد متصل خواهند شد. این طراحی ساده به بازیکنان اجازه می‌دهند به راحتی در کنار بازی کردن بتوانند به سایر بازیکنان پیام متنی ارسال کنند. بعد از اتصال کنترلرها به کیبورد، نتیجه شباهت بسیاری به کیبورد ASCII پیدا می‌کند که برای بازی کلاسیک Phantasy Star Online ساخته شده بود.

این کیبورد در حقیقت برای پاسخ‌دهی به نیازهای کاربران ساخته شده تا در بازی‌های آنلاین مانند بازی Dragon Quest X ارتباط سریع‌تر بین بازیکنان را ممکن کند. بازیکنان با استفاده از این وسیله قادر به بازی‌کردن و گفتگو به صورت همزمان هستند که وزن ۲۵۰ گرمی کیبورد، باعث می‌شود تا بازیکنان در زمان استفاده از این کیبورد دچار خستگی نشوند. البته هرچند این کیبورد از طریق پورت USB به داک متصل می‌شود، اما این موضوع باعث شارژ شدن جوی‌کان‌ها نمی‌شود.

Cyber Gadget Nintendo Switch کیبورد سوییچ

بازی Dragon Quest X در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد ۱۳۹۶)‌ در کشور ژاپن برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. دارندگان نینتندو سوییچ اما از تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)‌ می‌توانند این بازی را تجربه کنند. شما می‌توانید این کیبورد را هم اکنون از طریق وب سایت ژاپنی آمازون پیش‌خرید کنید.

Cyber Gadget Nintendo Switch کیبورد سوییچ


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده