نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

شایعه: الیویا مان در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازخواهد گشت

طبق شایعات منتشر شده، الیویا مان، بازیگر نقش سایلاک، در فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) بازخواهد گشت.

مدتی است که فیلمبرداری و تولید فیلم X-Men: Dark Phoenix در شهر مونترال کانادا آغاز شده است. تاکنون حضور و بازگشت بازیگران متعددی تایید شده و همچنین انتظار می‌رود شاهد حضور بازیگران جدید دیگری نیز در این فیلم مورد انتظار باشیم. اوایل این ماه، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن ایوان پیترز، بازیگر نقش پیترو ماکسیمف ملقب به کوئیک سیلور، به جمع بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که بازیگر دیگری از فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) در دنباله آن بازخواهد گشت.

طبق این شایعات، الیویا مان، بازیگر نقش الیزابث برادوک ملقب به سایلاک، اخیرا تصویری را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن وارد فرودگاه شهر مونترال شده است. در این شهر، فیلمبرداری و تولید فیلم X-Men: Dark Phoenix انجام می‌شود و بعید است حضور او در آنجا اتفاقی باشد؛ هرچند گفته می‌شود که ممکن است فیلمبرداری دوباره فیلم The Predator (غارتگر) که مان در آن نیز حضور دارد، در این شهر انجام شود. این در حالی است که فیلمبرداری این فیلم در شهر ونکوور کانادا انجام شده بود. با این حال، تاکنون کمپانی فاکس قرن بیستم یا مان واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند و هنوز حضور این بازیگر در فیلم Dark Phoenix تایید یا تکذیب نشده است.

علاوه بر پیترز و مان، تاکنون بازگشت جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم و کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود که طی سال‌های گذشته به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در مجموعه X-Men حضور داشته است. علاوه بر کارگردانی، کینبرگ به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده