نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸

دیزنی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را به صورت 4K عرضه می‌ کند

فیلم ابرقهرمانی Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان: بخش دوم) اولین فیلم کمپانی دیزنی خواهد که به صورت 4K عرضه می‌شود.  

گویا اصرار مداوم جیمز گان در رابطه با عرضه‌ی این فیلم با کیفیت 4K جواب داده و کمپانی دیزنی خواسته‌ی وی را پذیرفته است.  

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان: بخش دوم)، اولین فیلم کمپانی دیزنی خواهد بود که با کیفیت 4K بلوری به بازار عرضه خواهد شد؛ جیمز گان صحت این خبر را تأیید کرد. وی همچنین خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی 3D خانگی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 داد.    

صحبت‌های جیمز گان را در این رابطه می‌خوانیم:

بله، انتشار نسخه‌ی 4K فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حقیقت دارد و از اعلام آن بسیار هیجان‌زده‌ام. بعد از چند ماه تقاضا و استدعا از مسئولین کمپانی دیزنی، سرانجام این فیلم با کیفیت 4K UltraHD منتشر خواهد شد. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 اولین فیلم کمپانی دیزنی است که با این کیفیت به بازار عرضه می‌شود.  

هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه‌ی DVD و بلوری این فیلم اعلام نشده است، ولی طبق برخی گزارش‌ها این فیلم در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶) به بازار عرضه خواهد شد. با این حال جیمز گان هشداری هم به خریداران در مورد این دست از شایعات داد:

خریداران مراقب نسخه‌های جعلی باشند؛ اگر این نسخه از طرف استودیو مارول و کمپانی دیزنی نبود و زودتر به بازار عرضه شد، مطمئناً نسخه‌ی نهایی کار نبوده و جعلی است.

وی همچنین به محتوای بیش‌تر و جالب‌تر این نسخه اشاره داشت و گفت:

به حدی محتوای این نسخه جذاب و فوق‌العاده است که نمی‌دانم چطور در این چند ماه جلوی خودم را بگیرم و در مورد جزئیاتش صحبت نکنم!

GOG

قسمت دوم فیلم محبوب Guardians of the Galaxy در ابتدا و در تاریخ ۱۰ آپریل ۲۰۱۷ (۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۶) در توکیو بر روی پرده رفت و متعاقب آن در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت ماه) در ایالات متحده آمریکا اکران شد. همچون قسمت اول این فیلم، فیلم جدید نیز با بازخورد بسیار خوب منتقدان و تماشاچیان همراه بود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به خوبی توانست بودجه‌ی سنگین ۲۰۰ میلیون دلاری خود را جبران کند و در گیشه به فروش بسیار خوب ۸۵۵ میلیون دلاری رسید. از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند می‌توان به کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل کوپر و کارن گیلان اشاره کرد.   

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده