نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

تایید عرضه بازی Thimbleweed Park برای نینتندو سوییچ

ران گیلبرت، سازنده بازی Thimbleweed Park ویدیویی منتشر کرد که در آن، این بازی روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شد.

بازی Thimbleweed Park،‌ یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک است که توسط سازنده‌های بازی Maniac Mansion یعنی ران گیلبرت و گری وینیک ساخته شده است. روز گذشته، گیلبرت در توییتی، ویدیویی منتشر کرد که در آن می‌توانستیم ببینیم که وی در حال اجرای بازی روی کنسول نینتندو سوییچ است و به طور ضمنی عرضه این بازی را برای نینتندو سوییچ تایید کرد.

هفته آینده، قرار است استودیو تریبل توی‌باکس،‌ استودیویی که این بازی را ساخته است،‌ خبر جدیدی را در رابطه با Thimbleweed Park اعلام کند و به نظر می‌رسد ویدیو گیلبرت، تمام چیزهایی که قرار است بدانیم، فاش کرده است. با این حال ممکن است هفته آینده، اخباری در رابطه با نسخه‌های دیگر کنسول‌های این بازی نیز منتشر شود. Thimbleweek Park در حال حاضر فقط برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است و نسخه‌های موبایل آن نیز تا پایان سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. با این حال با توجه به توییت گیلبرت، به نظر می‌رسد که این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه شود.

بازی Thimbleweed Park سرمایه خود را از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر جمع‌آوری کرد و به نوعی دنباله معنوی بازی Maniac Mansion محسوب می‌شود. این بازی از گرافیک پیکسلی بهره می‌برد و دارای ۵ شخصیت قابل بازی است که بازیکنان می‌توانند بین آنها سوییچ کنند. گیلبرت پیش‌تر اعلام کرده بود که این بازی، از سریال‌های تلویزیونی مانند Twin Peaks، The X-File و True Detective الهام گرفته است.

هنوز تاریخ عرضه رسمی برای نسخه سوییچ و نسخه‌های موبایلی بازی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد هفته آینده اطلاعات زیادی از بازی منتشر شود. بازی Thimbleweed Park در بررسی زومجی توانست امتیاز ۸.۵ را به دست آورد. افشین پیروزی در بررسی خود از بازی نوشت:

Thimbleweed Park بازی کاملا بی‌نقصی نیست ولی در دورانی که خبری از بازی‌های ادونچر واقعی نیست، بهترین گزینه برای طرفداران این سبک است. ران گیلبرت و گری وینیک با بازی جدیدشان ثابت کردند که راه و روش ساخت بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک را بلد هستند و Thimbleweed Park بازی‌ای است که هم داستان بسیار خوبی دارد و هم اینکه می‌تواند با معماهای چالش‌برانگیز و البته استانداردش شما را به فکر کردن وادار کند. پس اگر دل‌تان برای یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک واقعی و درست حسابی تنگ شده است، سر زدن به شهر تیمبلوید پارک و پی بردن به رمز و راز‌های آن پیشنهاد می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده