نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی موبایل Honor of Kings سال جاری به صورت جهانی منتشر می‌ شود

بازی چندنفره Honor of Kings به سبک MOBA، سال جاری به صورت جهانی برای گوشی‌های موبایل منتشر خواهد شد.

اگر در مورد بازی موبایل Honor of Kings، ساخته‌ی کمپانی Tencent Games (تنسنت گیمز) تاکنون چیزی نشنیده باشید، از آنجایی که این بازی در آمریکا و بریتانیا منتشر نشده است، کسی متعجب نخواهد شد. البته این موضوع به این معنی نیست که بازی اندروید و آیفون Honor of Kings اثر بزرگی نباشد.  آن‌طور که به‌نظر می‌رسد این بازی تا پیش از پایان سال جاری میلادی به‌صورت جهانی منتشر خواهد شد. Honor of Kings روزانه بیش از ۵۰ میلیون کاربر دارد که حاصل آن درآمد بیش از ۱۴۰ میلیون دلار در ماه برای استودیو تنسنت بوده است. گرچه استودیو تنسنت اخیرا از طرف دولت چین تحت فشار بوده است تا محدودیت‌هایی را در بازی برای جلوگیری از اعتیاد افراد زیر سن قانونی اعمال کند. این محدودیت‌ها از طرف دولت ظاهرا به سهام کمپانی تنسنت آسیب رسانده است.

در طی جدیدترین شایعات، فشار دولت چین بر کمپانی تنسنت گیمز آنها را به سمت عرضه در بازار خارج از کشور چین برده است. این کمپانی اکنون به‌ صورت جدی درنظر دارد تا بازی Honor of Kings را در آمریکا و بریتانیا برای جبران خسارات وارده ناشی از محدودیت‌ها در چین و همچنین ایجاد جریان‌های جدید برای کسب درآمد، منتشر کند.

اینکه بازی Honor of Kings در انتشار بازار جهانی موفق عمل خواهد کرد یا خیر را زمان مشخص می‌کند، اما این اثر در هر صورت ارزش یک‌بار امتحان کردن را خواهد داشت.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده