نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ برگزاری رویداد PlayStation Experience در منطقه‌ی جنوب شرقی آسیا مشخص شد

سونی اینتراکتیو اینترتیمنت تاریخ برگزاری اولین رویداد PlayStation Experience مخصوص بازار شرق را در منطقه‌ی جنوب شرقی آسیا اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی اینتراکتیو اینترتیمنت اعلام کرد که رویداد PlayStation Experience در منطقه‌ی جنوب شرقی آسیا در تاریخ ۱۴ مرداد (پنجم آگوست) برگزار خواهد شد.

این اولین نمایشگاه پلی‌ استیشن در منطقه‌ی جنوب شرقی آسیا خواهد بود که برگرفته از رویداد سالانه‌ی PlayStation Experience واقع در ایالات متحده است. این رویداد از تاریخ ۱۴ مرداد در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شده و در آن توسعه‌دهندگان اطلاعات و جزئیاتی را از بازی‌های در حال توسعه‌ی خود به اشتراک می‌گذارند.

علاوه بر این نسخه‌ی دموی بازی‌های Detroit: Become Human، Everybody’s Golf، Far Cry 5، Gran Turismo Sport، Knack 2 و No Heroes Allowed! VR در این نمایشگاه قابل بازی خواهد بود و اسامی سایر بازی‌های قابل تجربه در این نمایشگاه نیز در آینده‌ی نزدیک اعلام می‌شود.

شما می‌توانید وبسایت رسمی رویداد PlayStation Experience در منطقه‌ی جنوب شرقی آسیا را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این مطلب با زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده