// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

معرفی بازی موبایل Mr Future Ninja

در بازی اندروید و آیفون Mr Future Ninja با نینجا‌یی قدرتمند به دل شرکت تحقیقات ژنتیکی بزنید تا سایر دوستان نینجای‌تان را نجات دهید.

بازی‌هایی با دوربین ایزومتریک دیگر در گوشی‌های موبایل محبوب شده‌اند و در نتیجه با کمی گشت و گذار در گوگل پلی می‌توانید انبوهی از این دست بازی‌ها را به راحتی پیدا کنید. گاهی در بازی Dead Nation به کشت و کشتار زامبی‌ها می‌رویم و گاهی نیز در بازی اپیک لیتل وار برای جنگی در برابر دوستان‌ خود به گوشی‌‌های موبایل‌‌مان خیره می‌شویم. اینبار اما می‌خواهیم بازی متفاوتی را معرفی کنیم که اتفاقا یکی از بهترین بازی‌‌های پولی ماه گذشته میلادی نیز بود. بازی اندروید و آیفون Mr Future Ninja شما را به دنیایی تاریک اما زیبا می‌برد و در آنجا باید با نینجاهای آینده به نبرد شرکتی شیطانی بروید.

در بازی باید شخصیت‌های مختلف با توانایی ‌های متفاوتی را کنترل کنید

داستان بازی مستر فیوچر نینجا پیرامون شرکت تحقیقات ژنتیکی روایت می‌شود. جایی که این شرکت نینجاها و افراد مختلفی را اسیر کرده و در حال انجام آزمایشاتی ژنتیکی روی مردمان بیگناه است. حال شما در نقش یک نینجا با هدبند بنفش رنگ وارد ماجراجویی خطرناکی برای نجات هم‌رزما‌ن‌تان می‌شوید تا با ورود به چاه‌های محافظت شده شرکت یک به یک آنها را نجات دهید. بازی در کنار داستان ساده‌اش کنترل ساده‌ای نیز دارد و با پازل‌های بعضا چالشی، اما عمدتا ساده کاری می‌کند تا گاهی اوقات گوشه‌ای ایستاده و به نحوه‌ی تمام کردن مرحله فکر کنید. راه‌هایی که بازی پیشروی‌تان می‌گذرد عمدتا محدود هستند و در نتیجه خلاقیت در حل پازل‌ها نقشی ندارد. با این حال، رسیدن به راه‌حل هر معمایی خوشحال‌کننده است و بازی نیز به خوبی این حس خوب را انتقال می‌دهد. با پیشروی در مراحل بازی که هر یک ظاهری متفاوت با دیگری دارد، به مرور سایر نینجا‌ها را پیدا می‌کنید و در نتیجه قادر به رد کردن مراحل به روش‌های دیگر هستید. هر نینجا توانایی منحصر به فردی دارد. به عنوان مثال، اولین نینجای بازی که بنفش‌ رنگ است قادر به پرت کردن شوریکن برای از دور خارج کردن دشمنان است. در حالی که نینجای دیگر که آبی رنگ است می‌تواند تا فاصله‌ای مشخص تلپورت کند.

دشمنان بازی نیز متنوع هستند و از ربات‌هایی با ظاهرهای متنوعی تشکیل شده‌اند. شما به محض پیدا شدن توسط ربات‌ها شکست خواهید خورد و باید مرحله را از اول تمام کنید. این موضوع باعث شده تا چالش‌های بازی جدی‌تر شود و نهایت دقت را در مخفی ماندن از دیدگان دشمنان یا دوربین‌ها داشته باشید. البته شما نیز در برابر آنها قابلیت‌هایی خاصی را دارید. قابلیت‌های نینجاها به یکدیگر متصل هستند و فرضا با کنترل نینجای آبی‌ رنگ و نزدیک کردن این نینجا به نینجای بنفش رنگ، می‌توانید هر دو نینجا را به مکان دلخواه تلپورت کنید. این ارتباط برای حل پازل‌های بازی نیز تاثیر گذار است و باید همواره میان نینجاها سوییچ کنید.

مراحل بازی در مجموع از نقطه A و B تشکیل شده‌اند و در این بین باید با رد شدن از موانع به نقطه پایانی برسید. بازی طراحی بسیار زیبایی دارد و گرافیک کارتونی بازی و استفاده صحیح از رنگ‌‌های مختلف برای تنوع بخشیدن به مراحل، باعث شده تا محیط‌های بازی تکراری نشوند. اگر به دنبال تجربه‌ای عالی از یک بازی جذاب هستید. حتما Mr Future Ninja را تجربه کنید. این بازی ۳.۹۹ دلار قیمت دارد و اخیرا با بروزرسانی‌های مختلفی که برای آن منتشر شده، دنیای گسترده‌تری را پیدا کرده است. این بازی برای علاقمندان به مخفی‌کاری گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

دانلود بازی Mr Future Ninja


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده