نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

فصل اول سریال انیمیشنی Castlevania منتشر شد

شبکه نت فلیکس رسما فصل اول سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania) را منتشر کرد.

فیلم‌هایی که از روی بازی‌های ویدیویی اقتباس شده‌اند عملکرد ضعیفی را داشته‌‌اند و از کیفیت لازم برخوردار نبوده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد که اکنون تهیه‌کنندگان به‌دنبال امتحان کردن شانس خود در دنیای تلویزیون هستند. شب گذشته، رسما فصل اول سریال Castlevania از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد. فصل اول این سریال انیمیشنی که تحت عنوان پارت اول شناخته می‌شود، در چهار قسمت تولید و منتشر شده است. زمان هر قسمت فصل اول این سریال حدود ۲۳ دقیقه است. این بدان معنی است که برای دیدن هر چهار قسمت فصل اول سریال Castlevania تنها یک ساعت و نیم زمان لازم خواهد بود. طبق اطلاعاتی که نت‌فلیکس پیش از این از سریال Castlevania منتشر کرده بود:

این سریال با الهام گرفتن از مجموعه بازی‌های ویدیویی فانتزی و تاریک Castlevania که اتفاقات آن در قرون وسطی جریان دارد، در دست ساخت است و داستان آخرین بازمانده خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلوگیری کند.

Castlevania

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت،‌ جیمز کالیس در نقش آلوکارد، مت فروئر در نقش بیشاپ، تونی آمندولا در نقش الدر، امیلی سوالو در نقش همسر دراکولا به‌نام لیزا تپس و آلخاندرو رینوسو در نقش سایفا بلنیدز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در فصل اول سریال Castlevania حضور داشته‌اند. همچنین ماه گذشته، شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر این انیمیشن را منتشر کرد. علاوه بر این، شبکه نت‌فلیکس سریال Castlevania را رسما برای فصل دوم تمدید کرده است. فصل دوم این سریال قرار است در هشت قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. 

کار نوشتن فیلمنامه فصل اول سریال Castlevania بر عهده وارن الیس، نویسنده برجسته دنیای کامیک بوده است و آدای شانکار، کوین کلد، فرد سیبرت و وارن الیس به عنوان تهیه‌کننده در این سریال انیمیشنی حضور داشته‌اند. علاوه بر این، هفته گذشته آدی شانکار اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال انیمیشنی براساس مجموعه محبوب اساسینز کرید (Assassin’s Creed) است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده