نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱

اسامی برندگان نمایشگاه TGC 2017

در پایان نمایشگاه TGC 2017، بازی‌های مختلفی در چند شاخه به عنوان برنده انتخاب شدند که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. 

نمایشگاه TGC 2017 از دیروز صبح با حضور فعالان ایرانی و خارجی بازی‌های ویدیویی آغاز شد و عصر امروز، جمعه ۱۶ تیر به پایان رسید. در این نمایشگاه تجاری علاوه بر اینکه بازی‌سازان ایرانی جدید‌ترین ساخته‌هایشان را در معرض دید بازدید‌کننده‌های ایرانی و خارجی قرار داده بودند، کنفرانس‌هایی نیز با حضور بزرگان صنعت بازی داخل و خارج از کشور برگزار شدند که گزارش آن‌ها را می‌توانید در صفحه مخصوص TGC در زومجی بخوانید. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و چهره‌های مشهور دیگر نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. 

در پایان مراسم اختتامیه نمایشگاه TGC 2017، برگزیدگان این مراسم توسط هیئت داوران انتخاب و معرفی شدند. جالب اینکه تمامی اعضای هیئت داوران خارجی بوده و از جمله بزرگان این صنعت بودند که در چهار شاخه برنده‌ها را اعلام کردند. بر این اساس بازی انگاره، به عنوان خلاقانه‌ترین بازی پی‌سی انتخاب شد. بازی Live TV Tycoon جایزه خلاقانه‌ترین بازی موبایل را دریافت کرد و بازی Run Dehghan Run هم به عنوان بهترین بازی موبایل انتخاب شد. 

در نهایت بازی Grandom Overdrive یا همان خاله قزی هم به عنوان بهترین بازی پی‌سی انتخاب شد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده