نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر جدید مرد مورچه‌ ای و دکتر استرنج در فیلم Avengers: Infinity War

تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده است که در آن شخصیت مرد مورچه‌ای و دکتر استرنج دیده می‌شوند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را فاش کند.

فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) همچنان ادامه دارد و به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. حال تصاویر جدیدی از محل تولید و فیلمبرداری منتشر شده است که بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول را در این فیلم تایید می‌کند. در اولین دسته این تصاویر، شخصیت اسکات لنگ ملقب به مرد مورچه ای با بازی پل راد، دیده می‌شود که در حال دویدن است. این تصاویر اطلاعات چندانی را فاش نمی‌کند و تنها پیوستن این ابرقهرمان بسیار کوچک به گروه انتقام جویان (Avengers) را در این فیلم تایید می‌کند. فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) که دنباله فیلم Ant-Man است، به‌زودی در همین استودیو آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد که پیش از شروع فیلمبرداری این فیلم، قرار است صحنه‌های حضور او فیلم Avengers: Infinity War تکمیل شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Filming

اما در دومین دسته این تصاویر که احتمالا بخش مهمی از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را فاش می‌کند، شخصیت دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ، دیده می‌شود که در حال مبارزه با یک شخصیت نامشخص است که بازیگر آن لباس موشن کپچر بر تن دارد. با نگاهی دقیق‌تر روی لباس موشن کپچر این بازیگر کد EB-MAW دیده می‌شود که احتمالا اشاره‌ای به شخصیت Ebony Maw از اعضای گروه فرقه سیاه (Black Order) دارد. کاملا واضح است که او تلاش می‌کند تا سنگ زمان را از داخل Eye of Agamotto خارج کند. می‌توان انتظار داشت که در پایان این فیلم دستکش بی‌نهایت تانوس تکمیل خواهد شد. با این حال، نباید زیاد نگران سلامتی استرنج در این صحنه باشیم؛ چرا که او قطعا برای دنباله فیلم Doctor Strange بازخواهد گشت. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Filming

تاکنون حضور رابرت داونی جونیور، تام هالند، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، آنتونی مکی، پل بتانی، الیزابت اولسن، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیف، بندیکت ونگ، سین گان، جاش برولین، بندیکت کامبربچ و پل راد، در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است. از اوایل ماه بهمن سال گذشته، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو، اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی فیلم Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) پس از پایان فیلمبرداری فیلم Infinity War آغاز خواهد شد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردان این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده