نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

تاکید رییس سازمان سینمایی به لزوم همکاری بین صنعت سینما و بازی در ایران

رییس سازمان سینمایی امروز از نمایشگاه TGC بازدید و اعلام کرد که هدف آن‌ها برقراری ارتباط بین بازی‌سازان و سینماگران ایرانی است. 

یکی دیگر از مهمانان امروز نمایشگاه TGC، محمد مهدی حیدریان، رییس سازمان سینمایی، بود. وی ضمن بازدید از نمایشگاه، توضیحاتی هم در مورد آن ارائه و اعلام کرد که صنعت سینما، بازی و انیمیشن ایران برای موفقیت بیش‌تر باید با یکدیگر همکاری کنند. وی همچنین اعلام کرد که صنعت بازی‌های ویدیویی، برای شکوفا شدن نیاز به جوانان خلاقی دارد و تاکید کرد که کشور ما از این حیث بسیار غنی است.

رییس سازمان سینمایی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پیام TGC به دولت اشاره کرد و گفت:

پیام نمایشگاه TGC به دولت این بود که گنج بزرگی در اختیار داریم، اما هنوز به استخراج از این صنعت نپرداخته‌ایم. باید هرچه زودتر به کمک بازی‌سازان ایرانی، بازار داخل را در اختیار بگیریم و از دست تولیدات خارجی خارج کنیم. ما باید با تدوین قوانین و مقررات لازم، شرایط را جهت فعالیت بازی‌سازان، بیش از پیش فراهم کنیم.

با هر چه دیجیتالی‌تر شدن صنایع سینما، بازی‌های ویدیویی و انیمیشن، فناوری مورد نیاز آنها مشترک شده و در نتیجه، این صنایع هم‌افزایی کرده و به هم کمک خواهند کرد. ما نیز به سهم خود تلاش خواهیم کرد تعامل سیستماتیکی میان آنها شکل بگیرد. ما از طریق خانه سینما برای پیوند میان بازی‌سازان و فیلم‌سازان تلاش خواهیم کرد و از بازی‌سازان هم دعوت می‌کنم توانمندی‌هایشان را به سینماگران معرفی کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده