نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

احتمال ساخت دنباله فیلم Baby Driver وجود دارد

ادگار رایت اعلام کرد که احتمال ساخت دنباله فیلم بسیار موفق بیبی درایور (Baby Driver) وجود دارد.

ادگار رایت یکی از فیلمسازان برجسته و منحصر به‌فرد دنیای سینما است که در کارنامه او آثار قابل توجه‌ و بسیار با ارزشی دیده می‌شود، اما تاکنون او هیچ دنباله‌ای برای فیلم‌های خود نساخته است. فیلم Baby Driver جدیدترین فیلمی است که رایت آن را کارگردانی کرده و توانسته است نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند و ممکن است این فیلم بتواند به چرخه ساخته نشدن دنباله‌ برای فیلم‌های ادگار رایت پایان بدهد. در مصاحبه با پادکست امپایر، او فاش کرده که ممکن است دنباله‌ای برای فیلم Baby Driver ساخته شود. رایت گفت:

استودیو از من خواسته است که در مورد نوشتن یک دنباله برای این فیلم فکر کنم و شاید جالب است بدانید که این فیلم یکی از مواردی است که می‌توانم روی دنباله آن کار کنم. چون فکر می‌کنم که هنوز فضای بیشتری برای کار و پرداختن به این شخصیت‌ها وجود دارد. به خصوص بیبی که در حال حاضر به یک موقعیت جدید دست پیدا کرده است.

همچنین از رایت در مورد دلیل ساخته نشدن دنباله برای فیلم‌هایی چون شان می‌میرد (Shaun of the Dead)، ته دنیا (The World's End) و Hot Fuzz، سوالی پرسیده شد. او در جواب گفت:

در بیش تر دنباله‌ها باید چیزی را خلق کنید تا بتوانید دوباره به سرآغاز ماجرا باز گردید؛ مگر اینکه بخواهید عمیق تر ماجرا و داستان را دنبال کنید. فکر می‌کنم با فیلم Baby Driver می‌شود که کارهای بیش‌تری در این حوزه انجام داد و من یک جورهایی این فکر را دارم که اگر کار دیگه‌ای ساخته می‌شد شما نقش او را در دنیای جرم و جنایت با روش متفاوتی نشان می‌دادید تا دیگر آن کارآموز تازه کار به نظر نیاید.

Baby Driver

فیلم Baby Driver داستان یک راننده با استعداد و جوان و البته فراری به نام بیبی را روایت‌ می‌کند که به موسیقی متن فیلم‌های شخصی‌اش اتکا می‌کند تا در رانندگی بهترین شود. وقتی او با دختر رویاهایش ملاقات می‌کند در آینده خود شانسی می‌بیند تا از زندگی جنایی خودش فرار کند و یک زندگی بدون فرار بسازد؛ ولی وقتی مجبور به کار کردن برای یک رئیس باند جرم و جنایت می‌شود، او مجبور به انجام یک سرقت محکوم به فنا می‌شود و زندگی، عشق و آزادی او با تهدید روبرو می‌شود. 

انسل الگورت در نقش بیبی، لیلی جیمز در نقش دبوراه، جیمی فاکس در نقش باتس، جان هم در نقش بادی، کوین اسپیسی در نقش داک، ایزا گونزالس در نقش دارلینگ، جان برنثال در نقش گریف و اسکای فریرا مادر بیبی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Baby Driver حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اکران این فیلم از هفته گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده