نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

بازیگران شخصیت های شرور و منفی فصل دوم سریال Luke Cage مشخص شد

مارول و نت فلیکس بازیگران شخصیت‌های شرور و منفی فصل دوم سریال لوک کیج (Luke Cage) را تایید و معرفی کرد.

سال آینده میلادی قرار است سریال Luke Cage برای فصل دوم بازگردد و مدتی است که مراحل تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال در شهر نیویورک آمریکا آغاز شده است. مایک کولتر که نقش شخصیت ضد گلوله‌ای به نام لوک کیج را بر عهده داشته برای بازی در این نقش در فصل دوم این سریال بازخواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول و شبکه نت‌فلیکس بازیگران شخصیت‌های شرور و منفی فصل دوم سریال Luke Cage را انتخاب و معرفی کرده‌اند. مصطفی شکیر، بازیگر سریال The Night Of برای بازی در نقش جان مک‌ایور و گابریل دنیس، بازیگر سریال Rosewood برای بازی در نقش تیلدا جانسون، دو بازیگری هستند که به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند.

طرفداران دنیای کامیک می‌دانند که شخصیت مک‌ایور به شخصیت بوشمستر و جانسون به شخصیت نایت‌شید تبدیل می‌شوند. بوشمستر رئیس یک گروه جنایتکار قدرتمند است و اولین‌بار در سال ۱۹۷۷ در کامیک شخصیت آیرون فیست (Iron Fist) معرفی شد. شخصیت نایت‌شید نیز اولین‌بار در سال ۱۹۷۲ معرفی شد و اکثرا با لوک کیج و آیرون فیست روبرو شده است. او یک دانشمند باهوش و فوق العاده است که یک سرم تولید می‌کند که با استفاده از آن انسان‌ها را به گرگ‌نماهای مطیع تبدیل می‌‌کند. البته هنوز مشخص نیست که این دو شخصیت مانند دنیای کامیک در سریال Luke Cage نشان داده می‌شوند یا اینکه شاهد تغییراتی زیادی در این دو شخصیت خواهیم بود.

پیش از بازگشت شخصیت لوک کیج در فصل دوم سریال مستقل خود، این شخصیت در سریال The Defenders (دیفندرز) حضور خواهد داشت. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) منتشر شود و علاوه بر لوک کیج، شخصیت‌های دیگری چون دردویل، جسیکا جونز و آیرون فیست نیز حضور دارند. در ماه اردیبهشت امسال، اولین تریلر سریال The Defenders منتشر شد و مدت کوتاه پس از آن مارول و نت‌فلیکس پوسترهای متحرک این سریال را منتشر کردند. همچنین فصل اول سریال The Punisher (پانیشر) نیز نوامبر امسال منتشر خواهد شد. علاوه بر این، سریال Daredevil برای فصل سوم و سریال Jessica Jones نیز برای فصل دوم تمدید شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده