نویسنده: سهند عباسپور
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

کارگردان سری Halo خبر از یک هفته خوب برای طرفداران این مجموعه داد

غرفه مجموعه Halo در نمایشگاه RTX در آستین تگزاس قرار است تا هفته خوبی را برای طرفداران این مجموعه رقم زند. 

به نظر می‌رسد که این هفته، قرار است خبر‌هایی داغ از از سری پر طرفدار Halo بشنویم، امروز فرانک اُ کانر، کارگردان این مجموعه در حساب توییتر شخصی‌اش نوشت: هفته‌ی خوبی برای طرفدار Halo بودن است. او هم‌چنین اضافه کرد: هفته‌ی خوبی برای باربیکیو کردن برای من است. از این دو جمله در کنار یک‌دیگر می‌توان برداشت کرد که او احتمالا به نمایشگاه RTX در شهر آستین در ایالت تگزاس که از تاریخ هفتم تا نهم جولای در جریان خواهد بود، اشاره می‌کند چرا که باربیکیو‌های شهر آستین شهرت فراوانی دارند.

از روز شنبه ۸ جولای ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی، غرفه‌ی Halo شروع به کار کرده است و این می‌تواند همان مکان خبر سازی باشد که اُ کانر به آن اشاره کرده است. هم‌چنین در کنار ایشان، تام فرنچ کارگردان بخش چند نفره‌ی بازی، جوزف استیتن کارگردان ارشد خلاق مایکروسافت استودیوز و برنی برنز بنیان گذار کمپانی روستر تیث هم در غرفه حضور خواهند داشت. بازدیدکنندگان از این غرفه می‌توانند حالت جدید بازی Halo wars 2 یعنی Firefight را تجربه کنند، بخشی که در بسته‌ی الحاقی Awakening the Nightmare اواخر امسال به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان به بازار می‌آید.

این هفته، هفته‌ی خوبی برای Halo فن بودن و هم‌چنین هفته‌ی خوبی برای باربیکیو نیز است.

 Frank O'Connor (@franklez) July 5, 2017

اُ کانر هم‌چنین در توییت دیگرش که شاید هیچ ربطی هم به مجموعه هیلو نداشته باشد، عکسی از  صفحه‌ی اینستاگرام مورنا باکرن، بازیگر زن را ریتوییت کرد که در آن باکرن در رستورانی کنار ناتان فیلین و آلن تودیک صدا گذاران سری هیلو نشسته و کپشنی با متن: گاهی اوقات هیچ حرفی نیست. گذاشته که شاید به بازی اعلام نشده‌ای اشاره داشته باشد.

Halo voice

آخرین Halo در سبک شوتر، بازی Halo 5: Guardians بود که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و از آن زمان تا به حال پشتیبانی خیلی خوبی را از طرف مایکروسافت دریافت کرده است. هر چند که اعتراضاتی به بخش تک‌ نفره‌ی Halo 5 و نامربوط بودن تبلیغات بازی به آن وارد شد اما از همین حالا می‌دانیم که Halo 6 قرار است در بخش چند نفره از قابلیت split screen یا همان تقسیم صفحه نمایش بهره ببرد. از سوی دیگر طرفداران این سری نیز که برای معرفی نسخه‌ی جدید Halo در نمایشگاه E3 بسیار هیجان زده بودند تمام امید‌هایشان به یاس بدل شد چرا که نه تنها هیچ خبری از Halo جدید در نمایشگاه E3 نبود بلکه چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد برای چند وقتی قرار نیست خبری از نسخه‌ی جدید این سری بشنویم و اعلامیه‌های بعدی از این بازی در نمایشگاه Gamescom یا PAX prime خواهد بود.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده