// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

برخی بازی های پلی استیشن 4 به سرویس Playstation Now اضافه شدند

کمپانی سونی تعدادی از بازی‌های پلتفرم پلی‌استیشن 4 را به سرویس Playstation Now اضافه کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سرویس پلی‌استیشن Now که از طریق رایانش ابری به کار‌بران امکان تجربه طیف گسترده‌ای از بازی‌های مختلف را می‌دهد، از امروز میزبان ۲۰ بازی پلتفرم نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 خواهد بود. تصمیم کمپانی سونی در رابطه با اضافه شدن این دست از بازی‌های ویدیویی به سرویس Playstation Now برای اولین بار در اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

با اضافه شدن ۲۰ بازی کنسول Playstation 4 که از بین آن‌ها می‌توان به Killzone: Shadow Fall ،Broken Age ،Ultra Street Fighter IV ،God of War III Remastered و Evolve اشاره کرد، به جمع ۵۰۴ بازی پلی‌استیشن 3، تعداد بازی‌های موجود در سرویس پلی‌استیشن Now به ۵۲۴ بازی رسیده است. کمپانی سونی اعلام کرده است که به مرور زمان تعداد بیشتری از بازی‌های پلتفرم نسل هشتم این کمپانی به سرویس مذکور اضافه خواهد شد. بازی‌های مربوط به کنسول پلی‌ استیشن 4 که هم‌اکنون از طریق سرویس پلی‌استیشن Now قابل تجربه هستند به شرح زیر است:

علاوه بر این کمپانی سونی اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ دلار اشتراک یک‌ساله و با پرداخت ۱۰ دلار اشتراک یک‌ماهه سرویس پلی‌ استیشن Now را خریداری کنند. هزینه اشتراک ما‌هیانه پس از ماه اول ۱۰ دلار افزایش یافته و با قیمت ۲۰ دلار به فروش خواهد رسید.

پیش از این اعلام شد که با تصمیم کمپانی سونی امکان استفاده از سرویس پلی‌استیشن Now در پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا، PlayStation TV، تلویزیون‌های سونی براویا، پخش‌کننده‌های بلو‌-‌ری سونی و تلویزیون‌های سامسونگ امکان پذیر نخواهد بود. دلیل این امر تمرکز کمپانی سونی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عنوان شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده