// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

پردانلودترین بازی های نینتندو سوییچ و 3DS در ژاپن اعلام شد

کمپانی نینتندو لیست پر‌دانلود‌ترین بازی‌های نیمه اول سال ۲۰۱۷ روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و 3DS در ژاپن را منتشر کرد.

دو رخداد‌ مهم حوزه بازی‌های ویدیویی در سال جاری بدون شک عرضه جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی نینتندو سوییچ و انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Nintendo لیست پر‌دانلود‌ترین بازی‌های دو کنسول نینتندو سوییچ و 3DS در نیمه اول سال ۲۰۱۷ در کشور ژاپن را منتشر کرده که در عین نا‌باوری، تازه‌ترین بازی سری زلدا در جایگاه اول قرار ندارد.

طبق لیست اعلام‌شده از سوی کمپانی نینتندو بازی Snipperclips به عنوان پر‌دانلود‌ترین بازی کنسول نینتندو سوییچ معرفی شده است. این بازی که علاوه بر جلب نظر بازیکنان، با استقبال منتقدین نیز رو‌به‌رو شده است، تنها به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان برای خرید این بازی لازم است از فروشگاه مجازی نینتندو اقدام کنند که این امر در دستیابی به صدر لیست مذکور بی‌تاثیر نبوده است.

رتبه‌های دوم تا چهارم به تر‌تیب در اختیار بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe ،Minecraft و Kamiko قرار دارد. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که با‌‌ استناد به امتیازات در‌یافت شده از منتقدین به عنوان یکی از بر‌ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود، در جایگاه پنجمین بازی پر‌دانلود پلتفرم نینتندو سوییچ قرار گرفته که عرضه نسخه فیزیکی و امکان خرید این بازی از خرده‌فروشی‌های سرا‌سر جهان تاثیر بسزایی در آن داشته است.

در بخش مر‌بوط به کنسول 3DS بازی Monster Hunter XX در صدر جدول قرار گرفته است. همچنین بازی Cube Creator رتبه دوم، بازی Fire Emblem Echoes رتبه سوم، بازی Dragon Quest Monsters: Joker 3 رتبه چهارم و بازی Animal Crossing: New Leaf رتبه پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در نمایشگاه E3 2017 کمپانی نینتندو اعلام کرد که پشتیبانی از 3DS و 2DS تا سال ۲۰۱۸ و پس از آن ادامه خواهد یافت. این کنسول هم‌اکنون با فروش بیش از ۶۶ میلیون دستگاه دهمین کنسول پرفروش تاریخ است. همچنین طبق اذعان تل‌تیل گیمز، نینتندو سوییچ میزبان بازی‌های بیشتری از این استودیو خواهد بود و مدیر نینتندو گفته است که این کمپانی بازی‌هایی برای سوییچ در دست ساخت دارد که هنوز آن‌ها را معرفی نکرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده