نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

جیمز گان قصد دارد شخصیت Red Hulk را زنده کند

گویا جیمز گان قصد دارد شخصیتی را به تصویر بکشد که پیش از این در دنیای سینمایی مارول فیلمی از او ساخته نشده است.

جیمز گان، کارگردان مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، فاش ساخت که شخصیت بعدی که طرفداران کمیک بسیار منتظر او هستند و قرار است استودیو مارول به روی پرده‌ی سینماها بیاورد، Red Hulk (هالک قرمز) خواهد بود.  

جیمز گان پیش از انتخابش برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy هم یکی از طرفداران و علاقمندان دنیای سینمایی مارول بود. حال وی در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده است که یکی از شخصیت‌های کمیکی مورد توجه وی قرار گرفته و قصد دارد فیلمی در رابطه با این شخصیت بسازد. داستان فیلمی که جیمز گان از آن صحبت می‌کند مربوط به هالک می‌شود و البته دیگر هالک محبوب طرفداران، یعنی هالک قرمز هم در آن حضور خواهد داشت.  

در پرسش‌وپاسخی که جیمز گان در صفحه‌ی فیسبوک خود با طرفداران داشت چنین گفت:

می‌خواهم فیلمی از Hit Monkey بسازم؛ واقعاً قصد دارم فیلمی از این شخصیت بسازم. همچنین علاقمندم فیلمی راجع به هالک/هالک قرمز نیز بسازم.

با توجه به ریسک بالایی که ساخت فیلمی در مورد شخصیت Hit Monkey با خود به همراه دارد، بعید است مارول اجازه‌ی ساخت آن را بدهد. البته چندان هم نمی‌توان با قطعیت از این موضوع سخن گفت. مارول پیش از این نیز نشان داده که اگر به شخصیتی علاقمند شود هر طور شده فیلمی از آن خواهد ساخت.

James-Gunn

پیش از اکران فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، شایعات حکایت از این موضوع داشتند که قرار است هالک قرمز در این فیلم معرفی شود؛ ولی نه‌تنها این اتفاق رخ نداد که هالک قدیمی/بروس بنر نیز از فیلمنامه‌ی این فیلم خارج شد. شخصیت ژنرال راس که با بازی ویلیام هرت در فیلم Captain America: Civil War حضور داشت این شایعات را به وجود آورد که قرار است وی ایفاگر نقش هالک قرمز باشد، ولی به هر دلیل این اتفاق رخ نداد.

پروژه‌ی بعدی جیمز گان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) است که البته او یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهد بود. فیلم قرار است در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷) اکران شود.    


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده