// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

کمپانی MSI دو مانیتور گیمینگ جدید از سری OPTIX را معرفی کرد

کمپانی MSI از مانیتورهای گیمینگ جدید G24C و G27C تحت برند OPTIX رونمایی کرد.

MSI یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات گیمینگ در جهان به شمار می‌رود و جای تعجبی وجود ندارد که در حال حرکت به دنیای نمایشگرهای گیمینگ است. جدیدترین نمایشگرهای این کمپانی تحت نام برند تازه OPTIX معرفی شده‌اند و در روز عرضه، در دو مدل روانه‌ی بازار خواهند شد.

MSI OPTIX G27C

OPTIX G27C

اولین نمایشگر، G27C نام دارد که به یک پنل ۲۷ اینچی مجهز است. این پنل از نوع TN و ساخت کمپانی سامسونگ است و انحنای 1800R دارد. این محصول در حالی که از رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ بهره می‌برد، اما نرخ تازه‌سازی آن ۱۴۴ هرتز است. زمان پاسخ‌گویی خاکستری به خاکستری آن ۴ میلی‌ثانیه است و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای را به صورت افقی و عمودی فراهم می‌کند. این مدل ۲۷ اینچ، امکان تنظیم ارتفاع و چرخش به صورت عمودی را دارد.

MSI OPTIX G27C

اتصالات نیز با وجود یک درگاه DisplayPort 1.2a، یک درگاه HDMI 1.4a و یک درگاه DVI، کافی به نظر می‌رسد. با این حال، ویژگی اصلی آن، پشتیبانی از فناوری FreeSync کمپانی ای ام دی جهت انجام گیم‌پلی بدون نقص و روان است.

OPTIX G24C

MSI OPTIX G24C

ویژگی‌های این نمایشگر در بیشتر موارد، مشابه مدل قبلی است و همچنین فناوری FreeSync را هم ارائه می‌کند. با این حال، اندازه‌ی پنل آن ۲۴ اینچی است و با اینکه امکان تنظیم ارتفاع را دارد، اما امکان چرخش آن به صورت عمودی میسر نیست. البته این مشکل بزرگی محسوب نمی‌شود؛ خصوصا اگر قیمت آن پایین باشد.

MSI OPTIX G24C

قیمت و تاریخ عرضه

متأسفانه MSI اطلاعاتی از قیمت‌گذاری برای نمایشگرهای جدید خود اعلام نکرده است. انتظار می‌رود این محصولات قیمتی رقابتی نسبت به سایر نمایشگرهای ۱۴۴ هرتزی موجود در بازار داشته باشد. هنوز از تاریخ عرضه‌ی این مانیتورها نیز اطلاعی در دست نیست. اطلاعات بیشتر به زودی از طریق زومجی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، مانیتور گیمینگ بنکیو، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده