نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

قسمت آزمایشی سریال Mayans MC دوباره فیلمبرداری خواهد شد

طبق خبرهای منتشر شده، قسمت آزمایشی سریال Mayans MC قرار است دوباره فیلمبرداری شود و برخی از بازیگران اصلی نیز عوض خواهند شد.

سریال Mayans MC نسخه فرعی سریال محبوب پسران آنارکی (Sons of Anarchy) است که مراحل تولید و فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد. حال خبرهای جدید و بسیار مهمی از این سریال مورد انتظار منتشر شده است. در ابتدا وب‌سایت ددلاین ادعا ‌کرد که قرار است بخش‌هایی از قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Mayans MC دوباره فیلمبرداری شود و برخی از بازیگران نقش‌های اصلی این سریال نیز تغییر خواهند کرد. با این حال، هنوز دلیل تغییر برخی از بازیگران نقش‌های اصلی سریال یا دلیل فیلمبرداری دوباره این قسمت مشخص و اعلام نشده است. فیلمبرداری دوباره قسمت آزمایشی برای مجموعه پسران آنارکی اتفاق تازه‌ای نیست و سریال Sons of Anarchy نیز روند مشابهی را طی کرده است.

کرت ساتر، خالق سریال Sons of Anarchy و سازنده سریال Mayans MC در واکنش به این خبر در توییتر شخصی خود گفت که این روند برای سریال Sons of Anarchy نیز بوده است. ساتر در ادامه اضافه کرد که شبکه FX کاملا به این سریال متعهد است. او در ادامه گفت که فیلمبرداری دوباره و تغییر بازیگران باعث بهبود بازیگران، فیلمنامه و مسیر سریال خواهد شد. در خبری دیگر، نوربتو باربا کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Mayans MC را بر عهده گرفته است و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. کارگردانی این قسمت در ابتدا بر عهده ساتر بود.

Sons of Anarchy

گفته می‌شود در حال حاضر تمرکز ساتر روی نوشتن فیلمنامه سریال Mayans MC است. هم‌اکنون تیم سازنده سریال به دنبال استخدام بازیگران جدید برای آن است و گفته می‌شود فیلمبرداری و تولید دوباره این سریال از اواخر تابستان امسال آغاز خواهد شد. سریال Mayans MC قرار است مانند سریال Sons of Anarchy به یک سریال درام خانوادگی، تاریک و قانون‌گریزی تبدیل شود. این سریال در واقع قرار است داستان مشابهی مانند سریال Sons of Anarchy را روایت کند، اما این‌بار داستان از نگاه یک شخصیت لاتین-تبار روایت خواهد شد. نام سریال برگرفته از گروه Mayans Motorcycle Club است که نقش مهمی در سریال اصلی داشته‌اند.

در بهمن سال گذشته، شبکه FX اعلام کرد که ادوارد جیمز آلموس به جمع بازیگران سریال Mayans MC پیوسته است. با این حال، نقش او هنوز در این سریال اعلام نشده و مشخص نیست که او بخشی از روند تغییر بازیگران خواهد بود یا همچنان در سریال باقی خواهد ماند. ساتر به همراه الگین جیمز، کار نوشتن فیلمنامه سریال Mayans MC را بر عهده دارد. جیمز به دلیل حضور در یک گروه گنگستری، مدتی را در زندان سپری کرده است. ساتر در مورد دلیل حضور جیمز در این سریال گفت:

من به دنبال یک فرد قوی بودم که با لهجه منحصربه‌فرد لاتین صحبت کند؛ چون یک فرد سفیدپوست هرگز نمی‌تواند اثری در مورد فرهنگ لاتین بسازد. به همین دلیل جیمز مناسب‌ترین فرد برای این سریال بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده