نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بنیان گذار استودیو سازنده Inside از دلایل ترک این شرکت می‌گوید

دینو پاتی، یکی از بنیان‌گذاران استودیو پلی‌دد، اخیرا از دلایل ترک این استودیو گفته است. 

دینو پاتی فردی است که همراه با آرنت ینسن استودیو پلی دد، سازنده بازی Limbo و بازی Inside را تاسیس کرده است. پاتی تابستان سال گذشته به دلیل اختلافاتی که با ینسن داشت، از پلی‌دد جدا شد و طبق گزارش‌ها نزدیک به ۷ میلیون دلار هم پول بابت واگذاری استودیو دریافت کرد. وی این روز‌ها در حال کار روی بازی مستقل Somerville است و اخیرا در صحبت‌هایی، توضیحات بیش‌تری در مورد ترک پلی‌دد ارائه کرده است. وی در مصاحبه با یوروگیمر تایید کرد که اختلافات و مشکلاتی وجود داشته، اما تاکید داشت که همچنان به پلی‌دد علاقه دارد و هنوز هم تقریبا با تمامی اعضای آن در ارتباط است:

یک سری مسائل وجود داشت؛ مسائلی که شرایط خوبی به وجود نیاورد و البته مشکلات شخصی خودم نیز عامل دیگری برای ترک استودیو بودند. من واقعا پلی‌دد را دوست دارم و این استودیو جایگاه خاصی برایم دارد. من همچنین علاقه خاصی هم به اعضای این استودیو دارم و هنوز هم آن‌ها را دوست خودم می‌دانم. واقعیت این است که هنوز هم با ۹۸ درصد اعضای استودیو ارتباط دارم!

دلیل اصلی من برای ترک استودیو، بیش‌تر این بود که می‌خواستم کار متفاوتی انجام دهم و پس از ترک استودیو اکنون در شرایطی هستم که می‌توانم کار‌های مورد علاقه‌ام را انجام دهم. 

پاتی در حال حاضر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی بازی Somerville فعالیت می‌کند. این بازی توسط کریس اولسن، انیماتور فیلم The Avengers و در استودیو جامپ شیپ ساخته می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده