// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

جوی کان طرح بازی Splatoon 2 زودتر از تاریخ مشخص شده عرضه خواهد شد

نینتندو اعلام کرد که جوی‌کان‌هایی که با حال‌و‌هوای بازی Splatoon 2 معرفی شده بود، زودتر از تاریخ مشخص‌شده عرضه خواهد شد.

اردیبهشت‌ماه گذشته کمپانی نینتندو جوی‌کان‌هایی را با حال‌و‌هوای بازی Splatoon 2 برای نینتندو سوییچ معرفی و اعلام کرد که این کنترلرها در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، نینتندو تاریخ دقیق عرضه این محصول را مشخص کرد. در این راستا جوی‌کان‌های جدید زود‌تر و در تاریخ ۶ مردادماه (۲۸ جولای) در انگلستان عرضه خواهد شد.

بازی Splatoon 2 در تاریخ ۳۰ تیرماه (۲۱ جولای) به طور انحصاری برای سوییچ عرضه خواهد شد. بنابراین کنترلر‌های جدید یک هفته پس از عرضه بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نینتندو اروپا در توییتی که در ادامه مشاهده می‌کنید تاریخ عرضه جوی‌کان‌های جدید را مشخص کرد:

Joy-con با رنگ‌ سبز نئونی و صورتی نئونی در تاریخ ۲۸ جولای به بازار عرضه خواهد شد.

splatoon 2

گفتنی است که کنترلر‌ها به شکل جفت عرضه می‌شوند و رنگ کنترلرهای موجود در بسته، یکی سبز و دیگری صورتی است. محصول جدید همانند جوی‌کان‌های دیگر خواهد بود و با همان قیمت یعنی ۷۰ یورو عرضه خواهد شد؛ اما با رنگ‌های مختلف. همچنین این محصول به همراه کنترلر Pro Controller و کیف سوییچ با ظاهر مخصوص بازی Splatoon 2 به طور جداگانه عرضه خواهد شد که در ادامه نیز می‌توانید نگاهی به آنها بیندازید.

splatoon 2

splatoon 2

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Splatoon 2، نینتندو پنج‌شنبه برنامه اینترنتی نینتندو دایرکت را با محوریت این بازی پخش خواهد کرد و قرار است محتویات جدیدی را از بازی به نمایش بگذارد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده