نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

دو تصویر جدید از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

شبکه HBO اخیرا دو تصویر جدید از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

کمتر از دو هفته دیگر پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones آغاز خواهد شد. حال به مناسبت روز چهارم جولای، بلاگ MakingofGameofThrones دو تصویر جدید از فصل هفتم این سریال محبوب و بسیار مورد انتظار منتشر کرده است. در تصویر اول، شخصیت دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک دیده می‌شود که در برابر تخت پادشاهی دراگون استون ایستاده است. در فصل هفتم این سریال دنریس قرار است به خانه اجداد خود بازگردد و چیزی را که حق خود می‌داند پس بگیرد. اما در تصویر دوم، دو شخصیت سانسا استارک با بازی سوفی ترنر و لیتل فینگر با بازی آیدان گیلن، در وینترفل دیده می‌شوند که بسیار مشکوک هستند. ممکن است این دو در حال نقشه کشیدن برای سرنگونی جان اسنو باشند تا خودشان کنترل وینترفل و شمال وستروس را به دست بگیرند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones

Game of Thrones

اخیرا پائولا فیرفیلد، طراح صدای سریال Game of Thrones از احتمال افزایش زمان هر قسمت فصل هشتم این سریال خبر داده است. او به مخاطبان این سریال که در همایش Con of Thrones جمع شده بودند، گفت که زمان قسمت‌های فصل هشتم این سریال در حال بررسی است و احتمالا زمان آن طولانی‌تر از قسمت‌های فصل‌های گذشته خواهد بود. این بدان معنی است که زمان هر ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود. علاوه بر این، امیلیا کلارک اعلام کرده است که پس از پایان فصل هشتم سریال Game of Thrones، این مجموعه را برای همیشه ترک خواهد کرد.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر امسال (۱۶ جولای) آغاز خواهد شد. شبکه HBO اخیرا تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر کرده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده