// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire یک تجربه‌‌ی بسیار خوب روی گوشی‌‌های موبایل است که شما را حسابی سرگرم می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

یکی از توسعه‌دهندگانی که همیشه نگاه خاصی به پلتفرم موبایل داشته است، کمپانی اسکوئر انیکس است که تا به حال بازی‌های جذاب و متنوعی را از مجموعه‌های خود روی گوشی‌های موبایل عرضه کرده است. یکی از این مجموعه‌ها که تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن عرضه شده، فاینال فانتزی است و پانزدهمین نسخه از این سری ظاهرا از طرفداران خاصی روی گوشی‌های موبایل برخوردار است. اخیرا اعلام شد که بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است که حال‌وهوای جدیدی را برای مخاطبین فراهم می‌کند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های ساخت‌وساز با المان‌های نقش‌آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون Final Fantasy XV: A New Empire بهترین گزینه برای شما است.

در بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire می‌توانید امپراطوری خود را بسازید و دنیای جدیدی را خلق کنید. با ورود به دنیای بازی، نوع ساخت‌وساز و نحوه لول‌آپ منابع و ساختمان‌های خود را یاد خواهید گرفت. اگر می‌خواهید یک امپراطوری قدرتمند را برپا کنید، باید به استفاده از منابع و ارتقای مناسب آن‌ها توجه داشته باشید. البته در کل برای بروزرسانی منابع یا موارد دیگر، دو راه پیش رو دارید؛ اول اینکه طبق سلیقه‌ی خود پیش بروید و هرکدام را که فکر می‌کنید از اهمیت بالاتری برخوردار هستند، بروزرسانی کنید (البته در این میان، یک سری از منابع و ساختمان‌ها ارتقا دادن‌شان به یکدیگر وابسته است). دومین مورد این است که به کوئست‌های اصلی بازی توجه کنید. دنیای بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire پر شده است از یک سری کوئست‌های روزانه و ساعتی و کوئست‌های اصلی داستانی که صرفا برای ارتقای سطح منابع و جنگیدن است.

اگر نمی‌دانید چگونه نیرو‌های خود را پیش ببرید یا هنوز همه‌ی فوت و فن بازی را یاد نگرفته‌اید، استفاده از این روش بهترین گزینه است؛ زیرا به‌راحتی می‌توانید روند بازی را پیش ببرید و بعضی وقت‌ها کوئست‌های فرعی بازی را نیز انجام دهید. یکی دیگر از مواردی که از همان اول، بازی به آن می‌پردازد، عضو شدن در Guildهای مختلف است. مهم نیست که چقدر امپراطوری قوی‌ای در اختیار دارید، اگر نتوانید هم‌پیمان‌های خودتان را داشته باشید، قطعا شکست خواهید خورد. حال با عضو شدن در گیلدهای مختلف، می‌‌توانید هم از آن‌ها منابع مختلف نظیر سنگ قرض بگیرید و هم اینکه در به دست آوردن این موارد از سایر هم‌تیمی‌های خود درخواست کمک کنید.

بخش دیگر بازی برمی‌گردد به المان‌های ارتقای شخصیت نوکتیس که می‌توانید لباس و تجهیزات مختلفی را برای وی خریداری و از آن‌ها استفاده کنید. از سوی دیگر با لول‌آپ شدن، یک سری پوینت به نام AP در اختیار خواهید گرفت. این پوینت‌ها را می‌توانید در بخش‌های تعیین‌شده، نظیر ارتقای میزان آسیب‌رسانی سربازان خود، خرج کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. البته نمودار درختی مربوط به این بخش محدود است؛ ولی هرکدام از بخش‌ها را می‌توانید تا چندین سطح ارتقا دهید. نکته‌ی دیگری که در بازی اندروید و آیفون Final Fantasy XV: A New Empire وجود دارد، این است که بازی رایگان است؛ ولی پرداخت‌های درون برنامه‌ای امکان دارد شما را وسوسه کنند تا برای پیشرفت سریع خود در بازی، پول خرج کنید. هرچقدر سطح مراحل و ساختمان‌های شما بالاتر می‌رود، مقدار زمان انجام یا ساخت‌وساز آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. از این‌رو یک سری آیتم‌های ویژه در بازی قرار داده شده است که می‌توانید با پرداخت سکه طلا، پول داخل بازی، آن‌ها را خریداری کنید و زمان انتظار را به صفر برسانید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

با اینکه بازی یک مقدار سکه طلا در اختیارتان قرار داده است، ولی اصلا جوابگوی شما نخواهد بود. در آخر، بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire یک تجربه‌ی بسیار خوب از دنیا و وقایع بازی فاینال فانتزی 15 است که می‌تواند شما را ساعت‌ها پای خود سرگرم نگه دارد. اگر از علاقه‌مندان به این مجموعه هستید، هرگز این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Final Fantasy XV: A New Empire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده