نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

انتشار ویدیویی از شروع فیلم Spider-Man: Homecoming

کمپانی سونی پیکچرز اخیرا ویدیویی از شروع فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کرده است.

جمعه این هفته، سرانجام فیلم Spider-Man: Homecoming اکران خواهد شد. حال، کمپانی سونی پیکچرز یک ویدیو را که زمان آن حدود ۴ دقیقه است، منتشر کرده است. این ویدیو A Film By Peter Parker نام دارد. پیتر پارکر پس از اینکه توسط تونی استارک برای دستگیری کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) انتخاب می‌شود، تصمیم می‌گیرد این لحظات تکرارنشدنی را با یک دوربین ثبت کند. در این ویدیو نمای دیگری از نبرد فرودگاه در آلمان نیز نمایش داده می‌شود و در ادامه شاهد واکنش پارکر به دیدن لباس جدیدش، شخصیت آیرون من، بلک ویدو، کاپیتان آمریکا و یک شخصیت جدید (!)، یعنی پلنگ سیاه نیز هستیم. در نهایت با مکالمه استارک و پارکر در ماشین، این ویدیو به پایان می‌رسد. این ویدیو در اصل در فروشگاه پلی‌استیشن منتشر شده است، اما اخیرا به شکل آنلاین نیز در دسترس عموم قرار گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همچنین جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming، مصاحبه‌ای را با پلی‌استیشن بلاگ انجام داده است. او در این مصاحبه توضیح داد که این فیلم داستان منشا مرد عنکبوتی را روایت خواهد کرد، اما کاملا برخلاف دو مجموعه قبلی این شخصیت است. واتس گفت:

لحظات مهمی در داستان اصلی منشا مرد عنکبوتی مثل مرگ عمو بن یا نیش عنکبوت را که در فیلم‌های قبلی دیده بودیم، در این فیلم نخواهیم دید؛ اما من فکر می‌کنم این فیلم یک آغاز برای مرد عنکبوتی است. او هنوز هم باید یاد بگیرد گه چگونه یک ابرقهرمان باشد. به نوعی این یک داستان منشا برای مرد عنکبوتی است؛ اما فقط متفاوت‌تر از چیزی است که پیش از این دیده بودیم.

همچنین واتس در این مصاحبه گفت که برای او مهم است که مرد عنکبوتی در این فیلم مثل یک «بچه عادی» نمایش داده شود. او گفت:

او باید با مشکلات مشابهی که یک بچه عادی دارد، مواجه شود. ما همچنین باید بدانیم که مرد عنکبوتی بسیار باهوش است و در حال یادگیری در مورد محل زندگی خود است. اما در نهایت، چیزی که مرد عنکبوتی را مرد عنکبوتی می‌کند این است که او درست مثل من و شما است.

Vulture in Spider-Man: Homecoming

والچر با بازی مایکل کیتون، شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Spider-Man: Homecoming است. واتس توضیح داد که به دلایل مختلفی او را به عنوان شخصیت منفی اصلی این فیلم به تصویر کشیده و یکی از این دلایل این است که والچر یکی از اولین شخصیت‌های منفی بوده که مرد عنکبوتی با آنها مواجه شده است. واتس گفت:

دومین دلیل این است که می‌توان صحنه‌های اکشن بسیار جذاب و جالبی از آن ساخت. مردی که می‌تواند با یک لباس پرواز کند با مرد عنکبوتی مبارزه کند؟ این ایده برای من بسیار جذاب بود.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده