نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

راک، تصویری از صحنه فیلم‌برداری فیلم Rampage را به اشتراک گذاشت

فیلم Rampage  که اقتباسی از بازی ویدئویی به همین نام است، قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود.

دواین جانسن ملقب به راک، تصویری جدید از فیلم Rampage (رمپیج) را در توییتر خود به اشتراک گذاشت؛ در این تصویر جانسن کاملاً خسته و زخمی به وسیله‌ی نقلیه‌ی ارتش تکیه داده است. این تصویر احتمالاً دو روز پیش گرفته شده است. دواین جانسن در زیر این عکس از سازندگان فیلم که پیش از تعطیلی ۴ جولای (روز استقلال ایالات متحده آمریکا)، روز و شب و با تمام وجود بر روی این فیلم کار کردند تشکر کرده است.

دواین جانسن در ماه می (اردیبهشت ماه)، قسمت‌هایی از داستان فیلم Rampage را بازگو کرد. صحبت‌های وی را در مورد داستان این فیلم با هم می‌خوانیم:

من نقش پروتاگونیست فیلم را بر عهده دارم. بهترین دوست من گوریلی زال به نام جورج است. اشخاص بسیار شریری جورج، یک تمساح و یک گرگ را با سرم سمی آلوده کرده‌اند. هر سه حیوان بسیار بزرگ‌تر از حد معمول شده و به گونه‌ای کمیاب یا در واقع نایاب مبدل شده‌اند. اندازه، سرعت، چابکی و خشونت آن‌ها ماورای تصور و غیرقابل کنترل است. آن‌ها دست به کشت‌وکشتار و اعمال وحشیانه می‌زنند و می‌خواهند دنیا را نابود سازند. جورج از این ماجرا خوشحال نیست، من هم نیستم. در مورد حیوانات ماجرا از این قرار است که اگر از شما خوششان بیاد، شما را می‌لیسند، اگر خوششان نیاد، شما را می‌کشند. قرار است اشخاص شریری را که با بهترین دوستم این کار را کرده‌اند پیدا کنم و بدترین شکل ممکن مجازاتشان کنم و مطمئناً زمانی که آن‌ها را پیدا کنم رفتارم مثل حیوانات اهلی نخواهد بود!

بازی Rampage در ابتدا و در سال ۱۹۸۶ برای دستگاه‌های بازی آرکید ساخته و به بازار عرضه شد، ولی با توجه به استقبال زیادی که از این بازی به عمل آمد، به سرعت جای خود را در دیگر پلتفرم‌ها نیز باز کرد؛ از کنسول کمودور 64 گرفته تا کنسول محبوب پلی‌استیشن 2 سونی. چند دنباله نیز از این بازی ساخته شد. در واقع فیلم جدید بعد از گذشت ۳ دهه خاطرات این بازی را برای طرفداران دوباره زنده خواهد کرد.
   Rock

کارگردان فیلم Rampage برد پیتون خواهد بود که در کارنامه‌ی خود سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌ ماورایی و ترسناک Incarnate (حلول)، محصول سال ۲۰۱۵ و نیز فیلم San Andreas (سن آندریاس) را دارد که در این فیلم اکشن، هیجانی و فاجعه‌ای با دواین جانسن سابقه‌ی همکاری داشته است. علاوه بر دواین جانسن، حضور نائومی هریس، بازگیر فیلم‌های Skyfall (اسکای‌فال)، Spectre (شبح)، Southpaw (چپ دست) و Moonlight (مهتاب) نیز در این فیلم قطعی شده بود. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان به مالین آکرمن، بازیگر فیلم Watchman (نگهبانان)، جفری دین مورگان، بازیگر مجموعه‌ی تلویزیونی The Walking Dead (مردگان متحرک) و جو منگانیلو، بازیگر مجموعه‌ی تلویزیونی True Blood (خون حقیقی) اشاره کرد.

Rampage-Game

فیلم Rampage قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌‌ی سینما برود.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده