// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda میزبان درجه سختی جدیدی می‌شود

استودیو BioWare با انتشار تریلری کوتاه، اعلام کرد که درجه سختی جدیدی به بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda اضافه خواهد شد.

در میان اخبار بازی جدید، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو بایوور (BioWare) اعلام کردند که بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda میزبان درجه سختی جدیدی خواهد شد. سازندگان با انتشار تریلری کوتاه از درجه سختی Platinum در مراحل Apex خبر دادند. به گفته سازندگان، درجه سختی جدید، کاربران را به چالش خواهد کشید و برای اتمام آن به مهارت‌هایی بیشتر از حالت معمول احتیاج است.

مراحل Apex در بخش چندنفره این بازی تعبیه شده است و چالش‌هایی در قالب همکاری تیمی را در خود جای داده است که پس از عرضه بازی، شاهد مراحلی جدید از سوی سازندگان هستیم. مراحل Platinum به چالش‌های قبلی این بازی یعنی Bronze ،Silver و Gold اضافه خواهد شد تا بتواند بازیکنان بامهارت را به چالش بکشد.

این خبر پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه بازی Andromeda میزبان بسته‌ الحاقی تک‌نفره نخواهد شد، منتشر شده است. در خبر‌های دیگر، الکترونیک آرتز اعلام کرد که سری بازی‌های Mass Effect فعلا با «توقف» مواجه شده است و این کمپانی، نفرات استودیوی این بازی را کاهش داده است. به نقل از سایت کوتاکو، تیم‌ کوچکی برای بخش چندنفره بازی Andromeda باقی خواهد ماند که روی محتوای جدید و ایرادات بخش آنلاین کار کند. با این حال، یکی از شعب اصلی یعنی BioWare مونترال در حال حاضر روی پروژه‌های دیگری مشغول به کار است.

شعبه ادمونتون چندی پیش IP جدید خود را با نام بازی Anthem‌ در جریان رویداد E3 2017 معرفی کرد که قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

بازی Mass Effect: Andromeda توانست در زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید تیزر جدید را که درجه سختی ماموریت‌های Apex را نشان می‌دهد، تماشا کنید و نظرات خود را در این‌باره با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده