// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Lords of the Fallen 2 در آینده نزدیک عرضه نخواهد شد

استودیو سی‌آی گیمز در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرد که بازی Lords of the Fallen 2 در آینده‌ نزدیک عرضه نخواهد شد.

ظاهرار یک تیم کوچک در حال کار روی دنباله‌ی بازی Lords of the Fallen است و اعلام شده که این بازی در آینده‌ی نزدیک عرضه نخواهد شد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، مارک تیمینسکی، مدیر عامل استودیو سی‌آی گیمز، در این باره می‌گوید:

ما قطعا این بازی را در برنامه‌ی خود داشته و در مورد آن بسیار جدی هستیم زیرا می خواهیم دنباله‌ی این بازی را به یک بازی بزرگ تبدیل کنیم.

در ادامه این صحبت‌ها، وی اعلام کرد که پروسه ساخت بازی هنوز به نصف راه هم نرسیده است و به تیم سازنده اعلام شده که بدون محدودیت زمانی، روی بازی کار کنند تا بتوانند بهترین کیفیت را در اختیار مخاطب قرار دهند. همچنین در سال ۲۰۱۵ وی گفته بود که امیدوار است بازی Lords of the Fallen 2 تا سال ۲۰۱۷ عرضه شود و حال در جدیدترین مصاحبه خود با یوروگیمر اعلام کرده:

من نمی‌توانم چیزی بگویم و از این گفته چند سال می‌گذرد. ما زمان زیادی روی بازی Lords of Fallen 2 کار کرده‌ایم. همچنین توانستیم تیم بسیار خوبی را برای توسعه‌ی بازی پیدا کنیم و وقتی ایده‌های خود را کنار یکدیگر گذاشتیم، دیدیم که موارد زیادی برای این بازی در نظر گرفته‌ایم.

در آخر در این مصاحبه در مورد توماس گپ، تهیه کننده سابق بازی Lords of the Fallen، سوال پرسیده شد. وی در سال ۲۰۱۵ از استودیو سی‌آی گیمز جدا شده بود. ظاهرا دلیل کناره‌گیری وی، کاهش تیم، بودجه و موارد دیگری بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده