نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Alien: Covenant اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) را تایید و اعلام کرد.

اردیبهشت امسال، سرانجام فیلم Alien: Covenant به‌روی پرده رفت. این فیلم توانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند، اما در گیشه عملکرد چندان درخشانی نداشت و تنها یک هفته پس از اکران خود با ۸۰ درصد کاهش فروش روبرو شد. فیلم Alien: Covenant، دنباله‌ای برای فیلم Prometheus (پرومتئوس) است. پیش از این، قرار بود فیلم Alien 5 (بیگانه ۵) نیز تولید و منتشر شود، اما ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant در یک مصاحبه گفت که با وجود تلاش‌هایی که برای احیای این فیلم کرده است، اما این پروژه مرده است. با این حال، دنباله فیلم Alien: Covenant نیز در دست ساخت است.

اسفند سال گذشته، اسکات فاش کرد که بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) نام دنباله فیلم Alien: Covenant خواهد بود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است ظرف ۱۴ ماه آینده آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم رسما تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم Alien: Covenant را تایید و اعلام کرده است. نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، قرار است در تاریخ ۱۵ آگوست امسال (۲۴ مرداد) منتشر شود. نسخه دیجیتالی این فیلم نیز طی ماه آگوست منتشر خواهد شد، اما فاکس قرن بیستم تاریخ رسمی برای انتشار این نسخه اعلام نکرده است. همچنین تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Alien: Covenant نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Alien: Covenant

همچنین نسخه بلوری فیلم Alien: Covenant دارای صحنه‌های حذف شده این فیلم نیز هست. تعداد ۱‍۲ صحنه و زمان این ۱۲ صحنه حدود ۱۸ دقیقه خواهد بود. بدین ترتیب زمان فیلم Alien: Covenant با صحنه‌های حذف شده آن تا ۱۲۲ دقیقه افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، این نسخه دارای موارد دیگری از جمله صحبت‌های صوتی و تصویری ریدلی اسکات در مورد ساخت این فیلم به‌همراه ۵ ویدیو ویژه که شامل ملاقات با والتر، قمر فوبوس و غیره، می‌شود، نیز خواهد بود. همچنین در نسخه خانگی فیلم Alien: Covenant شاهد ویدیوهایی از مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز هستیم. علاوه بر این، نسخه 4K بلوری و همچنین نسخه رسمی اکران شده فیلم Alien: Covenant نیز در درون بسته نسخه خانگی و بلوری این فیلم وجود خواهد داشت.

مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده وب‌سایت باکس‌آفیس موجو، بودجه ساخت این فیلم ۹۷ میلیون دلار بوده و این فیلم تاکنون در آمریکا ۷۳.۶ میلیون دلار و در سراسر جهان ۲۳۱.۵ میلیون دلار فروش کرده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده