// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶

معرفی تمامی بازی هایی که در سال 2017 منتشر خواهند شد

در ادامه سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه بازی‌های بزرگ و کوچک در انواع و اقسام سبک‌ها خواهیم بود. با زومجی همراه باشید تا نگاهی کوتاه به آن‌ها و تاریخ عرضه‌شان داشته باشیم.

سال ۲۰۱۷ پر از بازی‌های جذابی بود که در ابتدای سال عرضه شدند و تجربه‌های فوق‌العاده‌ای را به همراه داشتند. از بازی بسیار جذاب Horizon Zero Dawn گرفته تا اثر فوق‌العاده موفق The Legend of Zelda: Breath of the Wild. البته در این بین بازی‌های شکست‌ خورده‌ای مانند Mass Effect: Andromeda هم عرضه شدند و از طرفی دیگر بازی Resident Evil 7: Biohazard تجربه جدیدی را از این بازی ترسناک به ارمغان آورد.

حال در این مطلب سعی داریم به معرفی کوتاه بازی‌هایی که تا انتهای سال 2017 عرضه خواهند شد بپردازیم و زمان دقیق عرضه آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. بازی‌های زیر شامل بازی‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی، نینتندو سوییچ و کنسول دستی نینتندو 3DS می‌شوند.

Divinity Original Sin

Divinity: Original Sin 2

تاریخ عرضه: ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پی‌سی       

سازنده: لارین استودیو       سبک: نقش آفرینی       حالت: تک نفره، چند نفره

Divinity: Original Sin II یک بازی نقش آفرینی است که داستان آن، چندین قرن پس از وقایع نسخه اول رخ می‌دهد. در گیر و دار نبردها و جنگ‌های خونین، شخصی به نام بیشاپ الکساندر اعلام می‌کند که تمامی جادوگران افرادی گناه‌کار و خطرناک هستند و آن‌‌ها را در شرایط سختی در دنیای بازی قرار می‌دهد. بنابراین گروهی متشکل از ۴ جادوگر، به دنبال مبارزه با این شخص می‌روند و ماجراهای بازی را رقم می‌زنند. شما می‌توانید به صورت چهار نفره، یا به صورت تک نفره بازی را دنبال کنید. همانند بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی، می‌توانید موقعیت، نژاد و دیگر موارد را شخصی‌سازی کنید. همچنین دیالوگ‌ها و برخی از ماموریت‌ها، کاملا نسبت به شرایط داستانی بازی تغییر خواهند کرد.

Dishonored: Death of the Outsider

Dishonored: Death of the Outsider

تاریخ عرضه: ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی       

سازنده: آرکین استودیو       سبک: اکشن ماجراجویی، مخفی کاری       حالت: تک نفره

بازی Death of the Outsider، یک نسخه فرعی و البته جداگانه از سری بسیار موفق Dishonored محسوب می‌شود. شما در این قسمت در نقش بیلی لورک قرار است تبدیل به یکی از خفن‌ترین اساسین‌های دنیای این بازی تبدیل شوید. Death of the Outsiders کاملا با حال و هوای دو نسخه قبلی عرضه خواهد شد و آن سیستم مبارزات جذاب و خشونت همیشگی خود را حفظ خواهد کرد. در این بازی در کنار استاد خود باید یکی از بزرگ‌ترین قتل‌های تاریخ را به سرانجام برسانید.

بازی NBA Live 18

NBA Live 18

تاریخ عرضه: ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان       

سازنده: الکترونیک آرتز  اسپورتز     سبک: ورزشی       حالت: تک نفره، چند نفره

در کنار بازی‌های فوتبال، همیشه دیگر ورزش‌ها نیز طرفداران خود را در صنعت بازی‌های ویدیویی دارند. یکی از مهم‌ترین ورزش‌ها پس از ورزش فوتبال، چیزی نیست جز بسکتبال. امسال کمپانی EA بازی NBA Live 18 را برای عرضه دارد و در تلاش است تا رقابت سخت خود را با کمپانی 2K حفظ کند. این بازی شامل بخش‌های زیادی است که یکی از آن‌ها Ultimate Team نام دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا لیست بازیکنان شخصی سازی شده خود را داشته باشند. همچنین این اولین بازی بسکتبال است که NBA بانوان را نیز شامل می‌شود. NBA Live 18 دارای بخش Career نیز به نام The One خواهد بود. در نهایت باید گفت که می‌توانید با استفاده از گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون خود، چهره خود را اسکن کنید و به بازی انتقال دهید.

NHL 18 بازی

NHL 18

تاریخ عرضه: ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان       

سازنده: الکترونیک آرتز اسپورتز       سبک: ورزشی       حالت: تک نفره، چند نفره

یکی دیگر از بازی‌های ورزشی کمپانی EA Sport این بار در سبک هاکی روی یخ. این بازی که توسط شعبه کانادای الکترونیک آرتز ساخته می‌شود، تنها برای دو کنسول نسل هشتمی در نظر گرفته شده است. NHL 18 دارای حالت‌های مختلف خواهد بود که یکی از آن‌ها مربوط به بازی‌های ۳ به ۳ می‌شود. همچنین قادر خواهید بود مسکات‌های هر تیم را نیز کنترل کنید! تیم‌هایی نیز از HockeyAllsvenskan، EBEL و Champions Hockey League برای اولین بار در سری NHL قرار داده شده‌اند.

 

Metroid: Samus Returns

Metroid: Samus Returns

تاریخ عرضه: ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: نینتندو 3DS

سازنده: نینتندو       سبک: اکشن پلتفرمر ماجراجویی       حالت: تک نفره

بازی Metroid: Samus Returns ابتدا در سال ۱۹۹۱ برای کنسول گیم‌بوی عرضه شد و حال با توجه به غیبت طولانی این بازی محبوب، این اثر قرار است به عنوان یک بازسازی برای کنسول دستی نینتندو 3DS عرضه شود. این بازی دو و نیم بعدی به صورت کامل و با قابلیت‌های سه بعدی این کنسول دستی هماهنگ شده است و بازیکنان باید با کنترل شخصیت محبوب ساموس آرن و اسلحه معروفش در این بازی پلتفرمر ماجراجویی و اکشن، برای یافتن رمز و رازهایی در فضایی ناشناخته در برابر بیگانه‌ها قرار بگیرند.

بازی Echo

Echo 

تاریخ عرضه: ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4 ، پی‌سی

سازنده: اولترا اولترا       سبک: سوم شخص ماجراجویی       حالت: تک نفره

بازی Echo یک اثر سوم شخص علمی‌تخیلی ماجراجویی است که برای کنسول پلی استیشن 4 و پلتفرم استیم در نظر گرفته شده است و با موتور بازیسازی آنریل ساخته می‌شود. داستان بازی مربوط به یک ماجراجویی و سفری برای اکتشاف حقیقتی رازآلود می‌شود که رفته رفته کاراکتر را در شرایطی سخت قرار خواهد داد. گیم‌پلی بازی بیشتر به صورت مخفی‌کاری و اکشن دنبال می‌شود که اتفاقات عجیبی سر راه‌تان سبز خواهد شد. همچنین اتفاقات بازی به صورت دایره‌وار بر اساس انتخاب‌هایتان رقم خواهند خورد و این شما هستید که همه چیز را شکل می‌دهید.

بازی Hidden Dragon Legends

Hidden Dragon Legend

تاریخ عرضه: ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4

سازنده: مگا فان گیمز       سبک: ساید اسکورل       حالت: تک نفره

بازی Hidden Dragon Legend از آن دست بازی‌ها است که می‌تواند به راحتی شما را شگفت زده کند، البته از نظر بصری و آن هم به عنوان یک بازی ساید اسکرول دو و نیم بعدی. این بازی شما را به چین باستان خواهد برد و در نقش یک مبارز، باید مراحل بازی را به سرعت و با نابود کردن همه دشمنان به پایان برسانید. هر آن چه را که یک مبارزه چینی برای کشتن دشمنان نیاز داشته باشد در اختیار خواهید داشت. عکس‌العمل سریع، پریدن‌های به موقع و ضربه زدن از جمله نکات مهم این بازی به شمار می‌روند. از دویدن روی سقف خانه‌ها در شب هنگام تا دویدن از میان جنگل‌ها در طول روز، ماجرای این بازی را روایت خواهند کرد.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

Marvel Vs. Capcom: Infinite

تاریخ عرضه: ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: کپکام       سبک: مبارزه‌ای       حالت: تک نفره، چند نفره

در بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite، شاهد پیوستن دو دنیای جذاب به یکدیگر هستیم، از یک سو شاهد حضور شخصیت‌های بسیار محبوب بازی‌های کپکام هستیم و از طرفی دیگر بسیاری از قهرمان‌های دنیای مارول نیز در بازی حضور خواهند داشت. در این بازی مبارزه‌ای شما می‌توانید به صورت یک تیم دو‌نفره، از بین شخصیت‌های کپکام و مارول انتخاب کنید و به مبارزه با حریف بپردازید. البته این بازی یک بخش داستانی هم خواهد داشت، جایی که اولتران و سیگما با یک دیگر متحد شده‌اند و با استفاده‌ از سنگ‌های اینفینیتی، تبدیل به یک شخصیت واحد به نام Ultron Sigma شده‌اند و حال تمامی قهرمان‌ها باید برای مقابله با او ایستادگی کنند.

NBA 2K18

NBA 2K18

تاریخ عرضه: ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۶        پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، نینتندو سوییچ  

سازنده: ویژوال کانسپت       سبک: ورزشی       حالت: تک نفره، چند نفره

سری بازی‌های بسکتبال 2K همیشه جزو محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی شناخته شده هستند. نوزدهمین نسخه از این سری بازی که مربوط به NBA 2K18 می‌شود، امسال نیز نقش مهمی در لیست بازی‌های ورزشی خواهد داشت. این بازی ورزشی علاوه بر کنسول‌های نسل هشتم و پی‌سی، برای ایکس باکس 360 و پلی‌استیشن 3 نیز عرضه خواهد شد.

steamworld dig بازی

SteamWorld Dig 2

تاریخ عرضه: ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۶        پلتفرم: نینتندو سوییچ  

سازنده: ایمیج اند فورم       سبک: پلتفرمر، اکشن ماجراجویی، متدرویدوانیا       حالت: تک نفره

بازی SteamWorld Dig 2 یک بازی پلتفرمر دو بعدی است که ادامه نسخه اول خود در سال ۲۰۱۳ را دنبال می‌کند. کاراکتر بازی که دوروثی نام دارد، یک ربات است که با تبر خود راه را در دنیای مکعب‌ها باز می‌کند و به جلو می‌رود. به نوعی شما در این بازی باید به کندن مشغول شوید و از شرایط و موقعیت‌های مختلف عبور کنید. البته کار به این راحتی‌ها نیست و دشمنان زیادی در سر راه‌تان قرار خواهند گرفت که باید آن‌ها را از بین ببرید. این بازی تمرکز زیادی روی عناصر پلتفرمر دارد.

بازی Project Cars 2

Project Cars 2

تاریخ عرضه: ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: اسلایتلی مد استودیو       سبک: شبیه ساز اتومبیل‌رانی       حالت: تک نفره، چند نفره

امسال، سال بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی است و بازی Project Cars 2 یکی از سه بازی این سبک را تشکیل می‌دهد. نسخه اول این اثر در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نه به شکلی چشمگیر، اما توانست نظر خیلی‌ها را به سمت خود جلب کند. این بازی ۱۸۲ ماشین از ۳۸ کمپانی معروف را در خود جای خواهد داد و ۴۶ مسیر نیز با ۱۲۱ جاده متفاوت از آنها، برای مسابقه در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توان این جاده‌ها را در چهار فصل از سال تجربه کرد.

بازی Raiders of the Broken Planet

Raiders of the Broken Planet 

تاریخ عرضه: ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: مریکوری استیم      سبک: اکشن ماجراجویی    حالت: چند نفره

جدیدترین اثر سازنده بازی Castlvania: Lords of Shadow، آن اثری نیست که انتظارش را می‌کشیدیم، اما می‌تواند برای طرفداران بازی‌های آنلاین بسیار هیجان‌انگیز باشد. بازی Raiders of the Broken Planet یک بازی ماجراجویی آنلاین با عناصر تیراندازی است که برای موفقیت در آن نیاز به استراتژی‌های گوناگون دارید. البته این بازی سعی کرده تا از عناصر کلیدی بازی Caslevania نیز بهره ببرد و ما در این اثر شاهد مکانیک‌های آشنایی خواهیم بود که در آن اثر دراکولایی مشهور تجربه کرده بودیم. البته سازنده بازی اعلام کرده که بخش داستانی اپیزودیک نیز، یکی از برنامه‌های بلند مدت این بازی محسوب می‌شود.

بازی Dragon Ball

Dragon Ball: Xenoverse 2

تاریخ عرضه: ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۶        پلتفرم: نینتندو سوییچ  

سازنده: دیمپس       سبک: مبارزه‌ای، نقش آفرینی       حالت: تک نفره، چند نفره، همکاری چند نفره

Dragon Ball همیشه یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی بوده که طرفداران بی‌شماری دارد و در عین حال بازی‌های زیادی از این سری ساخته شده است. نسخه Xenoverse 2 از مجموعه Dragon Ball، یک بازی مبارزه‌ای نقش آفرینی است که پیش از این برای کنسول‌های نسل هشتمی و ویندوز منتشر شده بود. اما حال سازندگان بازی با عرضه کنسول نینتندو سوییچ، این بازی را برای کنسول محبوب نینتندو نیز منتشر خواهند کرد. بازی Dragon Ball: Xenoverse 2 شما را در میادین مبارزه با حال و هوای این سری خواهد برد و شخصیت‌های محبوب آن مانند Goku و Piccolo را در خود جای داده است.

بازی Nioh

Nioh Bloodshed’s End DLC

تاریخ عرضه: ۴ مهرماه ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4

سازنده: تیم نینجا      سبک: اکشن ماجراجویی    حالت: چند نفره

بازی Nioh یکی از آن آثار بسیار موفق و جذابی بود که برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و بازخوردهای خوبی را نیز چه از سوی طرفداران و چه از سوی منتقدین دریافت کرد. حال جدیدترین بسته الحاقی این بازی به نام Bloodshed End قرار است به زودی برای این بازی منتشر شود و آخرین برگ از ماجراهای شخصیت بازی را رقم بزند و پایان ماجراجویی ویلیام باشد. البته در کنار بخش داستانی و ماموریت‌های جانبی، این بسته الحاقی حالتی به نام The Abyss را در خود جای داده که بازیکنان می‌توانند قدرت و مهارت‌های خود را در یک میدان نبرد به چالش بکشند.

بازی بتمن

Batman: The Enemy Within – Episode 2

تاریخ عرضه: ۴ مهرماه ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: تل‌تیل گیمز      سبک: اکشن ماجراجویی    حالت: تک نفره

یکی از شخصیت‌های محبوبی که استودیو تل‌تیل گیمز به سراغ آن رفت، کسی نبود جز قهرمان شنل‌پول، بتمن. اما خب آن طور که باید و شاید، شاهد اثری قوی و تاثیرگذار از این استودیو در مورد بتمن نبودیم اما به هر حال بازی‌های این استودیو طرفداران خاص خود را دارند و قطعا بسیاری از آن‌ها در انتظار قسمت دوم این بازی نشسته‌اند تا ادامه داستان بروس وین را دنبال کنند.

بازی Halo Wars 2

Halo Wars 2: Awakening the Nightmare

تاریخ عرضه: ۴ مهرماه ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: 343 اینداستریز، کریتیو اسمبلی            سبک: استراتژی همزمان     حالت: تک نفره، چند نفره

Awakening the Nighmare بسته الحاقی بازی Halo Wars 2 است که بخش‌های جدیدی را به کمپین اضافه می‌کند و همچنین شامل یک حالت همکاری چند نفره به نام Terminus Firefight می‌شود. همچنین دو رهبر جدید و دو نقش جدید برای بخش چند نفره بازی در نظر گرفته شده است. این بسته الحاقی ۲۰ دلار قیمت خواهد داشت.

بازی فال‌اوت 4

Fallout 4: Game of the Year Edition

تاریخ عرضه: ۴ مهرماه ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: بتسدا       سبک: نقش آفرینی             حالت: تک نفره

بتسدا سعی دارد تا در نسخه‌ای کامل، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر خود یعنی قسمت چهارم بازی Fallout را به همراه تمامی بسته‌های الحاقی خود، تمامی آپدیت‌ها، بهبودهای گرافیکی و ماد‌ها را برای سه پلتفرم پی‌سی و کنسول‌های نسل هشتمی منتشر کند.

بازی Raid World War 2

Raid: World War 2

تاریخ عرضه: ۴ مهرماه ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: لاین گیم لاین         سبک: تیراندازی اول شخص تاکتیکی               حالت: تک نفره، همکاری چند نفره

بازی Raid: World War II یک بازی چهار نفره آنلاین تیراندازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در گروهی چهار نفره به نام Raid، ماموریت‌هایی پر از چالش را در جنگ جهانی دوم انجام دهند. بازی سعی دارد تا در کنار اکشن هیجان‌انگیز، روی بخش تاکتیکی نیز تاکید داشته باشد تا راه خود را از دیگر بازی‌های تیراندازی جدا کند. همچنین بسیاری از ماموریت‌های بازی بر اساس سناریوهای واقعی نبردهای جنگ جهانی دوم رخ می‌دهند. لازم به ذکر است که دو نسخه ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 این بازی در تاریخ ۱۸ مهرماه منتشر خواهند شد.

Cuphead

Cuphead

تاریخ عرضه: ۷ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: استودیو MDHR       سبک: ران اند گان پلتفرمر       حالت: تک نفره، چند نفره

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر، بازی Cuphead محسوب می‌شود. این بازی که بارها با تاخیر مواجه شد، بالاخره تاریخ انتشار رسمی‌اش را دریافت کرد و می‌توانیم این بازی متفاوت را تجربه کنیم. Cuphead قرار است با استایل کارتون‌های دهه ۳۰ میلادی، ما را به ماجرایی سخت و هیجان‌انگیز در برابر دشمنانی متفاوت قرار دهد. این بازی منحصر به فرد که در آن عناصر نقش‌آفرینی اکشن نیز دیده می‌شود، کنترل دو کاراکتر کله لیوانی را در اختیارمان قرار می‌دهد که می‌توان چه به صورت تک نفره و چه به صورت دو نفره آن را تجربه کرد. داستان بازی نیز بر اساس مبارزه با شخصیت‌های شیطانی پیش می‌رود.

 

مینی SNES

کنسول مینی SNES

تاریخ عرضه: ۷ مهر ماه ۱۳۹۶       سازنده: نینتندو

در تاریخ ۷ مهرماه، کمپانی نینتندو، کنسول بسیار مورد انتظار خود یعنی Nintendo SNES Classic Mini را عرضه خواهد کرد. این کنسول همراه با ۲۱ بازی جاودانه این پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

Total War Warhammer بازی

Total War: Warhammer 2

تاریخ عرضه: ۷ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پی‌سی

سازنده: کریتیو اسمبلی       سبک: استراتژی نوبتی، تاکتیکی هم‌زمان       حالت: تک نفره، چند نفره

سری Total War همیشه طرفداران خاص خود را داشتند، مخصوصا که این مجموعه با سری Warhammer پا به دنیایی فانتزی گذاشت و نبردهای سهمگین‌تری را وارد عناصر جذاب خود کرد. حال عاشقان این سری می‌توانند به زودی نسخه Total War: Warhammer 2 را تجربه کنند. این بازی یک اثر استراتژی نوبتی و تاکتیکی هم‌زمان است که سازنده معروف آن کریتیو اسمبلی و ناشر مشهور آن سگا است.

FIFA 18

FIFA 18

تاریخ عرضه: ۷ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، نینتندو سوییچ

سازنده: الکترونیک آرتز       سبک: ورزشی     حالت: تک نفره، چند نفره

سری بازی‌های ورزشی فیفا همیشه از جمله پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌های سالانه‌ است که با شبیه‌سازی ورزش فوتبال توانسته مخاطبان بسیار زیادی را در سرتاسر جهان به سمت خود جذب کند. همانند نسخه سال گذشته، بازی FIFA 18 نیز دارای یک بخش داستانی خواهد بود. اگر بخش داستانی نسخه گذشته را بازی کرده باشید، داستان نسخه جدید ادامه همان نسخه فیفا ۱۷ خواهد بود، در غیر این صورت باید کار خود را از ابتدا آغاز کنید. تمام ویژگی‌های مثبت گذشته در کنار ویژگی‌های جدید در این بازی گنجانده شده‌اند و همچنین بازیکنان افسانه‌ای از این پس در تمام پلتفرم‌ها حضور خواهند داشت. 

dragon's dogma بازی

Dragon’s Dogma: Dark Arisen

تاریخ عرضه: ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پلی استیشن 4

سازنده: کپکام        سبک: نقش آفرینی اکشن       حالت: تک نفره، چند نفره

بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen یک نسخه کامل از بازی Dragon’s Dogma است که همراه با تمامی محتویات اصلی و بسته‌های الحاقی و همچنین همراه با ماموریت‌ها و بخش‌های جدید، منتشر خواهد شد. نسخه اصلی این بازی در سال ۲۰۱۳ برای ایکس‌باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده بود و همچنین نسخه پی سی آن در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. اگر نسخه اصلی این بازی را از دست داده‌اید، نسخه Dark Arisen تمامی محتویات را همراه با بهبودهای فراوان در اختیار شما قرار خواهد داد.

Forza Motorsport 7

Forza Motorsport 7

تاریخ عرضه: ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی

سازنده: ترن 10       استودیو سبک: ریسینگ       حالت: تک نفره، چند نفره

سری بازی‌های Forza در چند سال اخیر تبدیل به موفق‌ترین بازی‌های سبک اتومبیل‌ رانی شده‌اند. پس از موفقیت چشمگیر بازی Forza Horizon 3، حال نوبت هفتمین قسمت از سری بازی‌های شبیه‌ساز ماشین‌ سواری Forza Motorsport 7 رسیده‌ است. این نسخه روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن کامل 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و جلوه بصری چشم‌نوازی دارد. بیش از ۷۰۰ ماشین، بیش از ۲۰۰ جاده شکل‌گرفته از ۳۰ منطقه جدید و قدیمی در سری از جمله ویژگی‌های این بازی محسوب می‌شوند. آب و هوای کاملا پویا، شخصی‌سازی کاراکتر و اضافه شدن برند پورشه، از جمله نکات جدید این سری هستند.

Middle-earth: Shadow of War

Middle-earth: Shadow of War

تاریخ عرضه: ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: مونولیث پروداکشن       سبک: اکشن نقش‌آفرینی       حالت: تک نفره

یکی از موفق‌ترین بازی‌های نسل هشتم را می‌توان بازی Middle-earth: Shadow of Mordor دانست. حال نوبت عرضه نسخه دوم این بازی با نام Shadow of War است که عطر و بویی هیجان‌انگیزتر دارد. داستان بازی از ادامه نسخه قبل آغاز خواهد شد و در بازه زمانی بین فیلم هابیت و ارباب حلقه ها جریان خواهد داشت. شما در نقش تالیون، کاراکتر نسخه قبل، وارد ماجرایی جدید می‌شوید و باید برای به دست آوردن و کنترل ارتشی از ارک‌ها، در برابر سائرون و نیروهای نازگول ایستادگی کنید. همچنین سیستم نمسیس در این بازی پیشرفته‌تر از گذشته خواهد بود و تمامی تصمیم‌ها در طول بازی تاثیر به‌سزایی خواهند داشت.

بازی Age of Empires

Age of Empires Definitive Edition

تاریخ عرضه: ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پی‌سی

سازنده: مایکروسافت       سبک: استراتژی       حالت: تک نفره، چند نفره

سری Age of Empires یکی از بهترین بازی‌های استراتژی به شمار می‌رفت که سال‌های سال به خواب فرو رفته بود اما حال خوشبختانه مایکروسافت به فکر احیای این مجموعه بسیار محبوب افتاده و برای شروع، اولین نسخه از این بازی را با بهبودهای فراوان منتشر خواهد کرد. تمامی محتویات گذشته این بازی، همراه با بسیاری از محتویات جدید، در کنار گرافیک فنی و بصری تر و تازه، در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. بخش داستانی تک نفره بازی بیش از ۴۰ ساعت ماموریت را در خود جای داده و همچنین بخش آنلاین آن شما را در نبردهای هشت نفره قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید این بازی را با روزولوشن 4K نیز تجربه کنید.

The Evil Within 2

The Evil Within 2

تاریخ عرضه: ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: تانگو گیم‌ورکس       سبک: ترسناک بقا       حالت: تک نفره

نسخه اول بازی The Evil Within یک بازی سوم‌شخص روانشانسی ترسناک بقا ساخته شینجی میکامی مشهور بود که شباهت‌های آن به بازی Resident Evil 4 آن را به شدت شبیه به سری رزیدنت اویل کرده بود و با بازخوردهای متفاوتی رو به رو شد. حال نسخه دوم این بازی به مراتب هیجان‌انگیزتر از گذشته به نظر می‌رسد و آن امضای منحصر به فرد شینجی میکامی در آن به چشم می‌خورد؛ ترسناک، سوال‌برانگیز، مرموز و جذاب. سه سال پس از وقایع نسخه اول، در این بازی باز هم در نقش سباستین، باید به دنبال دخترش لیلی بروید؛ دختری که تا آن لحظه فکر می‌کرد مرده و اثری ازش نیست!

Elex

Elex

تاریخ عرضه: ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: پیرهانا بایتس       سبک: اکشن نقش‌آفرینی       حالت: تک نفره

بازی Elex یک اثر فانتزی علمی‌تخیلی است که در سبک اکشن نقش‌آفرینی شما را در قالب شخصیتی قرار می‌دهد که به دنبال منبع انرژی قدرتمندی به نام ELEX است. هنگامی که یک شهاب‌سنگ به زمین برخورد می‌کند، بسیاری از بخش‌های کره زمین نابود می‌شوند و حال آن‌هایی که زنده‌ مانده‌اند باید برای به دست آوردن عنصر قدرت تلاش کنند. این بازی جهان‌باز که از دید سوم شخص روایت می‌شود، انواع و اقسام سلاح‌هایی نظیر شمشیر و سلاح گرم را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و دشمنان بازی از انسان‌ها گرفته تا موجودات عجیب و غریب سر راه‌تان قرار خواهند گرفت.

South Park: The Fractured But Whole

South Park: The Fractured But Whole

تاریخ عرضه: ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: یوبیسافت       سبک: نقش‌آفرینی       حالت: تک نفره

مجموعه South Park همیشه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بوده و طرفداران بی‌شماری دارد. حال استودیو سان فرانسیسکو یوبیسافت سعی دارد تا قسمت جدیدی از این مجموعه را در قالب یک بازی ویدیویی عرضه کند و از قضا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال نیز به شمار می‌رود. داستان بازی پس از وقایع قسمت The Stick of Truth، بازی دیگر مجموعه South Park روایت می‌شود، جایی که بچه‌های منقطه South Park ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کنند؛ شروع یک روایت جدید با پوشش ابرقهرمان‌های شناخته شده‌ای که همگی جنبه طنز دارند. بازی از چند کلاس مختلف مانند اساسین، روانی، بِترکون، کاراته کید و غیره تشکیل شده و باید در ماجرای طنزآلود بازی به نقش آفرینی بپردازید؛ یک بازی طنز کاملا بزرگسالانه.

بازی Gran Turismo

Gran Turismo Sport

تاریخ عرضه: ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4         

سازنده: پولیفونی دیجیتال       سبک: شبیه ساز اتومبیل رانی       حالت: تک نفره، چند نفره

سری Gran Turismo همیشه طرفداران زیادی در سبک ریسینگ شبیه ساز داشته است و حال پس از مدتی طولانی، قرار است جدیدترین نسخه از این سری را با نام Gran Turismo Sport تجربه کنیم. این بازی شامل ۱۷۷ ماشین و ۱۹ پیست برای مسابقه است و هممچنین می توانید آن را توسط هدست های واقیت مجازی سونی تجربه کنید. حضور Gran Tursimo در کنار دیگر بازی‌های شبیه ساز ماشین سواری، سال بسیار پرباری را برای طرفداران این سبک رقم خواهد زد.

Destiny 2

Destiny 2

تاریخ عرضه: ۲ آبان ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پی‌سی       

سازنده: بانجی       سبک: اکشن تیراندازی نقش آفرینی       حالت: چند نفره

Destiny 2 دومین نسخه از این بازی آنلاین چند نفره تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو بانجی در حال توسعه است و توسط اکتیویژن منتشر خواهد شد. گیم‌پلی بازی شباهت بسیاری به نسخه اول دارد که البته دچار تغییرات و بهبودهایی شده است. در بازی شاهد دنیای بزرگی برای گشت و گذار هستیم که در آن بازیکنان می‌توانند کلاس کاراکتر خود را انتخاب کنند و به پیشرفت و پیشروی در دنیای بازی بپردازند. همچنین بازی شامل اتفاقات و حالت‌های مبارزه‌ای نظیر بازیکن در برابر محیط می‌شود که باید در برابر موجودات عجیب و غریب به مبارزه بپردازید. همچنین همانند نسخه اول، بخشی از بازی را حالت بازیکن در برابر بازیکن تشکیل می‌دهد که Crucible نام دارد و در حالت‌های مختلف باید به صورت ۶ بازیکن در برابر ۶ بازیکن رو به روی هم قرار بگیرید و به نبرد بپردازید.

Assassin's Creed Origins

Assassin's Creed Origins

تاریخ عرضه: ۵ آبان ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: یوبیسافت       سبک: اکشن ماجراجویی، مخفی‌کاری       حالت: تک نفره

پس از غیب یک‌ ساله و فرصت بیشتر برای سازندگان نسخه جدید سری Assassin’s Creed، حال آن‌ها با یک نسخه امیدوار کننده به نام Origins بازگشته‌اند. نسخه جدید این بازی در مصر و دنیایی بزرگ جریان خواهد داشت که همانند نسخه‌های قبلی می‌توان در آن آزادانه چرخید، از هر چیزی که بخواهید بالا و پایین بروید و به انجام ماموریت بپردازید. بازیکنان در این بازی در نقش شخصیت Ba Yek ایفای نقش خواهند کرد و قرار است داستان شکل گیری اولین اساسین‌ها و مقابله آن‌ها با تمپلارها را تجربه کنیم. یوبی سافت در نسخه جدید سعی کرده المان‌های جدیدی را به کار ببرد تا دیگر شاهد روند تکراری سری اساسینز کرید نباشیم. از جلمه المان‌های جدید بازی می‌توان به عناصر نقش‌آفرینی و استفاده از تیر و کمان و کنترل یک شاهین اشاره کرد. نبردهای دریایی و کاوش معابد در کنار روند داستانی غیر خطی، نوید یک بازی Assassin’s Creed  خوب را می‌دهد.

Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

تاریخ عرضه: ۵ آبان ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: نینتندو سوییچ   

سازنده: نینتندو       سبک: ماجراجویی       حالت: تک نفره، چند نفره

سری بازی‌های سوپر ماریو همیشه و در هر زمانی بسیار محبوب و موفق بودند و حال نسخه جدید این بازی یعنی Super Mario Odyssey، که پر از تغییرات جذاب است و اتفاقات جدید را در خود جای داده، به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کنسول موفق نینتندو سوییچ تبدیل شده است. طبق معمول همیشه شما در نقش ماریو قرار خواهید گرفت و با ماشین زمانش که همان کلاه معروف ماریو محسوب می‌شود، به دنیا‌های مختلف سفر خواهید کرد؛ اما داستان همان است، نجات پرنسس پیچ از دست باوزر معروف! نسخه جدید بازی سرشار از گشت و گذار، معماهای مختلف و سرگرمی‌های متنوع است.

Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus

تاریخ عرضه: ۵ آبان ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: ماشین‌گیمز       سبک: اکشن ماجراجویی تیراندازی       حالت: تک نفره

بازی Wolfenstein: The New Order یکی از موفق‌ترین بازی‌های شوتری بود که توانست به بهترین شکل ممکن تمامی عناصر و جوانب یک شوتر کلاسیک را با یک شوتر مدرن ترکیب کند و اثری جذاب را ارایه دهد. حال نسخه دوم این بازی، با یک نمایش فوق‌العاده جذاب به راحتی تبدیل به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تیراندازی سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. این نسخه که Wolfenstein II: The New Colossus نام دارد، ما را در مقابل نازی‌هایی قرار می‌دهد که توانسته‌اند جنگ جهانی دوم را پیروز و حکم فرمای سرتاسر جهان شوند. بازی در سال ۱۹۶۱ روایت می‌شود، جایی که نازی‌ها توانسته‌اند کنترل خاک امریکا را به دست بگیرند و حال در نقش شخصیت محبوب ویلیام بلازکویچ باید نازی‌ها را به خونین‌ترین شکل ممکن سرنگون کنیم.

Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII

تاریخ عرضه: ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: اسلج‌همر       سبک: تیراندازی اول شخص       حالت: تک نفره، چند نفره

پس از چند سال دوری بازی Call of Duty از جنگ‌های جهانی و روی آوردن آن به سبک مدرن، بسیاری از طرفداران دیگر تمایلی به این بازی نداشتند و به سراغ دیگر بازی‌های این سبک رفتند. حال و پس از مدت‌ها، Call of Duty به اصل خود بازگشته است؛ نبرد در جنگ جهانی دوم. بسیاری از عناصر گذشته این سری در کنار یک بخش داستانی جذاب و حالت‌های جدید بخش چند نفره، بازی Call of Duty: WW2 را به یکی از مورد انتظارترین آثار امسال تبدیل کرده‌اند. در کنار بخش معمول داستانی و چند نفره، بخش زامبی به نام Nazi Zombies، از دیگر موارد محبوب و مورد انتظار این بازی محسوب می‌شود.

بازی Horizon Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn – The Frozen Wilds

تاریخ عرضه: ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4          

سازنده: گوریلا گیمز       سبک: اکشن نقش آفرینی       حالت: تک نفره

پس از موفقیت بی چون و چرای بازی Horizon Zero Dawn، همه منتظر ماجراجویی جدیدی برای ایلوی، شخصیت بسیار دوست داشتنی این بازی بودیم. حال قرار است در سرمایی سوزان، وارد محیطی بی‌رحم شویم که اسراری جذاب در آن نهفته است. چالش‌های بسیار سخت و نبردهایی جذاب، همه و همه در انتظار ایلوی هستند.

بازی Sonic Forces

Sonic Forces

تاریخ عرضه: ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ          

سازنده: سونیک تیم       سبک: پلتفرمر       حالت: تک نفره

سونیک یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های صنعت بازی است که سال‌های سال همراه بسیاری از گیمرها بوده و با بسیاری از آثار آن خاطره داریم. حال جدیدترین نسخه از مجموعه سونیک به نام Sonic Forces به زودی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که دشمن دیرینه سونیک، یعنی دکتر اگمن با نیرویی مرموز به نام اینفینیت بسیاری از بخش‌های دنیا را تحت مالکیت خود قرار می‌دهد و حال سونیک به همراه دوستانش، تنها امید نجات دنیا هستند. گیم پلی این بازی به دو صورت کلاسیک و مدرن انجام می‌شود. حالت کلاسیک به صورت دو بعدی و حالت مدرن به صورت سه بعدی انجام می‌شود.

ایکس باکس وان ایکس

ایکس‌باکس وان ایکس 

تاریخ عرضه: ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶       سازنده: مایکروسافت

در تاریخ ۱۲ آبان ماه امسال، شاهد عرضه جدیدترین کنسول مایکروسافت به نام ایکس باکس وان ایکس خواهیم بود. این کنسول از نظر سخت‌افزاری قوی‌ترین کنسول تاریخ است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازی Football Manager 2018

Football Manager 2018

تاریخ عرضه: ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۶      پلتفرم: پی‌سی

سازنده: اسپورت اینتراکتیور       سبک: ورزشی       حالت: تک نفره، چند نفره

در بازی Football Manager، شما در نقش یک مربی فوتبال باید تیم خود را به سمت پیروزی و قهرمانی هدایت کنید. این بازی که توسط شرکت سگا منتشر خواهد شد، برای لینوکس، مک و ویندوز منتشر خواهد شد.

Need for Speed Payback

Need for Speed Payback

تاریخ عرضه: ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۶      پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: گوست گیمز       سبک: ریسینگ       حالت: تک نفره، چند نفره

پس از غیبت بازی Need For Speed یا بهتر است بگوییم، افت شدید این سری در سال‌‌های اخیر، کمپانی الکترونیک آرتز در تلاش بوده تا نسخه‌ای از این بازی بسازد تا بتواند نید فور اسپید را به روزهای گذشته خود بازگرداند. حال آن‌ها با نسخه‌ای تازه از این سری به نام Payback بازگشته‌اند که سعی دارد به ریشه‌های خود بازگردد. این بازی قرار است داستانی حول محور انتقام را روایت کند و یک ماجرای اکشن را در کنار ماشین‌ سواری همیشگی این سری به مخاطب ارایه دهد. انواع شخصی‌سازی‌ها و مسابقات مختلف، داستانی جذاب، تغییر پویای شب و روز و موارد دیگر این بازی را تبدیل به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ریسینگ امسال تبدیل کرده است.

LA Noire بازی

L.A. Noire

 تاریخ عرضه: ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۶      پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ

سازنده: راک‌استار       سبک: اکشن ماجراجویی       حالت: تک نفره

یکی از برترین بازی‌های نسل هفتم کمپانی راک‌استار را می‌توان بازی جذاب و متفاوت L.A. Noire دانست. حال یکی از بهترین خبرهای نسل هشتم نیز این است که نسخه بهبود یافته این بازی قرار است برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر شود. این نسخه دارای بهبودهای مختلف است و همچنین نسخه نینتندو سوییچ آن قابلیت‌های منحصر به فردی به لطف امکانات این کنسول خواهد داشت. همچنین کنسول‌های پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس قادر خواهند بود این بازی را به صورت 4K اجرا کنند.

Star Wars Battlefront II

Star Wars Battlefront II

تاریخ عرضه: ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۶      پلتفرم: ایکس‌‌باکس وان، پی‌سی، پلی‌استیشن 4          

سازنده: دایس       سبک: اول شخص و سوم شخص تیراندازی       حالت: تک نفره، چند نفره

بدون شک سری جنگ ستارگان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی است که همین امر تاثیر بسیار زیادی هم در بازی‌های این سری گذاشته است. نسخه اول سری Battlefront توانست به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کند و همین امر مسیر ساخت نسخه دوم آن را هموار کرد. بر خلاف نسخه اول، بازی Battlefront II دارای یک بخش داستانی خواهد بود که می‌توان به صورت تک نفره آن را تجربه کرد. همچنین بسیاری از کاراکترهای هر سه سه‌گانه سری جنگ ستارگان در این بازی حضور خواهند داشت. این بازی سیزن پس نخواهد داشت و تمامی بسته‌های الحاقی آن رایگان عرضه خواهند شد.

The Sims 3

The Sims 4

تاریخ عرضه: ۲۶ آبان  ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4

سازنده: مکسیس     سبک: شبیه‌ساز     حالت: تک نفره

سری The Sims همیشه یکی از بازی‌هایی است که طرفداران بسیاری به آن علاقه دارند و از جذابیت‌های خاص خود برخوردار بوده است. این بازی سعی دارد تا زندگی روزمره آدم‌ها را شبیه‌سازی کند و با گیم پلی خاص خود، تجربه‌ای شیرین را برای علاقه‌مندان خلق کند. نسخه چهارم این بازی که در سال ۲۰۱۴ برای ویندوز منتشر شده بود، حال قرار است با تصمیم کمپانی الکترونیک آرتز، برای کنسول‌های نسل هشتمی یعنی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شود.

بازی Monsters of the deep

Monster of the Deep: Final Fantasy 15

تاریخ عرضه: ۳۰ آبان  ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

سازنده: استودیو: اسکوئر انیکس       سبک: شبیه ساز     حالت: تک نفره

بازی Monster of the Deep: Final Fantasy XV، یک بازی دانلودی برای هدست واقعیت مجازی سونی است که شما  باید در آن به ماهی گیری مشغول شوید و گونه‌های مختلفی از ماهی‌ها را به دست بیاورید. اما هدف نهایی بازی این است که شما یک هیولا را از این آب بیرون بکشید، هیولایی که بسیار قوی است و نیاز به مهارت زیاد دارد. این بازی که اولین تجربه ساخت بازی واقعیت مجازی کمپانی اسکوئر انیکس است، باری دیگر کاراکترهای محبوب بازی را دور هم جمع می‌کند و تجربه‌ای هیجان‌انگیز از ماهی گیری را به ارمغان می‌آورد.

بازی Black Mirror

Black Mirror 

تاریخ عرضه: ۷ آذر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی

سازنده: کینگ آرت گیم        سبک: ماجراجویی دلهر‌ه‌آور     حالت: تک نفره

بازی Black Mirror یک بازی ماجراجویی ترسناک گوتیک است. این بازی ابتدا در سال ۲۰۰۴ همراه با دو نسخه فرعی در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ منتشر شد، اما این نسخه از بازی یک ریبوت است که داستانی کاملا جدید را روایت می‌کند. از مهم‌ترین عناصر گیم‌پلی این بازی می‌توان به تعامل با دنیای بازی اشاره کرد. شما باید محیط را خوب ببینید، به نشانه‌ها توجه کنید و در نهایت پرده از اسرار مرموز محیط بازی بردارید.

بازی Vampyr

Vampyr

تاریخ عرضه: آذر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی

سازنده: کینگ آرت گیم        سبک: اکشن نقش‌ آفرینی     حالت: تک نفره

بازی ومپایر توسط استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت ساخته می‌شود که ما پیش از این با اثر تحسین شده Life is Strange با آن‌ها آشنایی داریم. این بازی نقش‌آفرینی در مورد دکتری به نام جاناتان رید است که به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود. او با توجه به نامیرا شدن و به دست آوردن قدرت‌های عجیبش، باید با موقعیت‌های مختلفی رو به رو شود که نوید تجربه‌ای جالب را می‌دهد. تمامی کاراکترهای دنیای بازی هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما به عنوان یک خون‌آشام در طول داستان بازی با آن‌ها رو به رو می‌شوید و داستان را رقم می‌زنید. حال این که یک کاراکتر را بکشید و خون آن را بمکید یا این که تصمیم بگیرید او برای همیشه زنده بماند، از جمله ویژگی‌هایی است که بازی دستان شما را کاملا باز گذاشته. بازی در لندن سال ۱۹۱۸ روایت می‌شود.

بازی Dead Rising 4

Dead Rising 4: Frank’s Big Package

تاریخ عرضه: ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: پلی استیشن 4

سازنده: کپکام ونکور             سبک: بزن و بکش، بقا     حالت: تک نفره، چند نفره

نسخه چهارم سری Dead Rising 4 که ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان و ویندوز مایکروسافت منتشر شده بود، حال در پکیجی به نام Frank’s Big برای کنسول سونی نیز منتشر خواهد شد. این بازی داستان فرنک وست را در دنیایی پر از زامبی‌ روایت می‌کند که در فروشگاه ویلامیت دنبال می‌شود و فرنک وظیفه دارد تا برای انجام تحقیقات به دل میلیون‌ها زامبی بزند.

Hello Neighbor

Hello Neighbor

تاریخ عرضه: ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پی‌سی       

سازنده: داینامیک پیکسل       سبک: مخفی‌کاری، ترسناک بقا       حالت: تک ‌نفره

در بازی Hello Neghbor، بازیکنان وارد خانه اسرارآمیز همسایه می‌شوند که رازهایی در زیرزمین خود مخفی کرده است. وظیفه بازیکنان این است که به صورت مخفی وارد خانه همسایه شوند و آیتم‌های مورد نیاز را برای ورود به زیرزمین او به دست آورند. در حالی که مشغول گشت و گذار در این خانه هستید، نباید توسط صاحب خانه مخوف آن دیده شوید. این صاحب خانه دارای ابزار بسیار زیاد و مختلفی برای پیدا کردن و متوقف کردن شما است. دوربین‌ها، تله‌ها و ابزار به چنگ انداختن این همسایه، کار را برای‌تان سخت خواهد کرد، چرا که او حتی با یک صدای اضافی نیز مشکوک خواهد شد و به سمت شما خواهد آمد.

بازی Resident Evil 7

Resident Evil 7: Gold Edition

تاریخ عرضه: ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۶       پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی       

سازنده: کپکام       سبک: ترسناک اکشن          حالت: تک ‌نفره

بازی Resident Evil 7 با این که راه خود را از دیگر نسخه‌های این سری جدا کرد و سبک متفاوتی را برای مخاطبان عرضه کرد، اما با واکنش مثبتی همراه شد و اول شخص شدن بازی ضربه شدیدی به این بازی نزد. حال اگر این بازی را هنوز تجربه نکرده‌اید، کپکام نسخه کاملی از این بازی را همراه با تمامی بسته‌های الحاقی و همچنین متحواهای تازه تدارک دیده است. البته شما قادر خواهید بود محتوای جدید این بازی را به صورت جداگانه در صورت داشتن نسخه اصلی بازی، خریداری کنید.

در این میان بازی‌هایی هم هستند که هنوز تاریخ مشخصی ندارند ولی انتشار آن‌ها برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است. البته امکان انتشار آن‌ها در سال ۲۰۱۸ نیز وجود دارد. این بازی‌ها شامل آثار زیر هستند:

  • Agony  (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Arktika.1 (آکیولس ریفت)
  • The Fall Part 2: Unbound  (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی، نینتندو سوییچ)
  • Chaos; Child (پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا)
  • Call of Cthulhu: The Official Video Game (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Monster Boy and the Cursed Kingdom  (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی، نینتندو سوییچ)
  • Frozen Synapse 2  (پی‌سی)
  • Frostpunk (پی‌سی)
  • Gwent: The Witcher Card Game  (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Mount and Blade 2: Bannerlord (پی‌سی)
  • Neopolis  ( پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Ape Out (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Cities: Skylines – Green Cities (پی‌سی)
  • Vane  (پلی استیشن 4)
  • Mothergunship (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Katana Zero (پی‌سی)
  • Runner 3  (نینتندو سوییچ)
  • L.A. Noire: The VR Case Files  (اچ‌تی‌سی وایو)
  • Steep  (نینتندو سوییچ)
  • Ori and the Will of the Wisps (ایکس‌باکس وان، پی‌سی)
  • Omen of Sorrow (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Battalion 1944 (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • RiftStar Raiders  (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Below  (ایکس‌باکس وان، پی‌سی)
  • Jak and Daxter PS2 Classics (پلی استیشن 4)
  • X-Morph: Defense (ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی)
  • Syberia 2  (نینتندو سوییچ)
  • Payday 2  (نینتندو سوییچ)


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده