نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

مرد عنکبوتی در پنج فیلم دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت

طبق سخنان جدید مدیر استودیو‌ مارول، قرار است پنج فیلم از شخصیت مرد عنکبوتی با همکاری سونی ساخته شود.

مدیر استودیو مارول، کوین فایگی، در سخنان جدید خود به نحوه‌ی شکل‌گیری دنیای سینمایی مارول حول محور شخصیت پیتر پارکر پرداخت و به چگونگی ورود فیلم Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲) به فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اشاره کرد.

در آن ابتدا که دانستیم قرار است شخصیت مرد عنکبوتی وارد دنیای سینمایی مارول شود این طور به نظر می‌رسید که استودیو مارول و کمپانی سونی پیکچرز شخصیت مرد عنکبوتی را تنها برای سه فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و نهایتاً فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) در نظر گرفته‌اند. ولی گویا همه‌چیز بین این دو کمپانی خوب پیش رفته و تصمیم دارند این شخصیت را همچون شخصیت‌های کاپیتان آمریکا، مرد آهنی و ثور به پای ثابت دنیای قهرمانان خود تبدیل سازند.

Spidey

حال کوین فایگی در مصاحبه‌ی جدید خود به نکات تازه‌ای اشاره داشته و تا حد زیادی برنامه‌‌های آتی استودیو مارول را بازگو کرده است. وی همچنین دلیل اهمیت ساخت دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming را اعلام کرده و گفته است که چرا اکران این فیلم برای این کمپانی بسیار مهم است؛ طبق گفته‌های کوین فایگی، دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming، فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز کرده و خط سیر داستانی کاملاً جدیدی را به وجود می‌آورد. سخنان وی را با هم می‌خوانیم:   

ما به دنبال ساخت پنج فیلم بودیم؛ Captain America: Civil War ،Homecoming، فیلم Avengers: Infinity War، قسمت چهارم مجموعه‌ Avengers که عنوان آن هنوز مشخص نیست و دنباله‌ی Spider-Man: Homecoming که آن هم عنوان رسمی‌اش مشخص نیست و ممکن است با نامی به جز Homecoming اکران شود. پنج داستان جذاب که پیتر پارکر در آن‌ها به ماجراجویی می‌پردازد. طبق اتفاقات به نمایش درآمده در فیلم Captain America: Civil War، متوجه شدیم که در فیلم Spider-Man: Homecoming، پیتر پارکر به دبیرستان بازمی‌گردد، بنابراین در دو فیلم بعدی مجموعه‌ی Avengers هم وی همچنان در دبیرستان خواهد بود. ۲۲ فیلم مجموع سه فاز قبلی دنیای سینمایی مارول با اکران فیلم چهارم Avengers که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده است در ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) پایان می‌یابد و دو ماه پس از آن پیتر پارکر یا همان اسپایدرمن ما را با اتفاقات پس از پایان این سه فاز همراه می‌کند و در واقع وی آغازکننده‌ی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است.    

با توجه به بازخورد خوب منتقدان به پیش‌نمایش فیلم Spider-Man: Homecoming، بعید است سونی پیکچرز به این زودی‌ها دنیای وسیع شخصیت اسپایدرمن را رها کند. نمرات نسبتاً خوب فیلم جدید مطمئناً علاوه بر مصمم‌تر ساختن سونی به ساخت دنباله‌ی این فیلم، بر فروش آن نیز تأثیری مثبت خواهد داشت.

Spidey

شایان ذکر است که فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ماه ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت چهارم فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده