نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Dunkirk نبردهای هوایی را نشان می‌دهد

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مورد انتظار دانکرک (Dunkirk) منتشر شده که تمرکز آن روی نبردهای هوایی این فیلم است.

نبردهای هوایی بخش مهم و بسیار تاثیرگذاری از جنگ جهانی دوم بودند. اهمیت این موضوع در نبرد دانکرک نیز مشهود بود. بیش از ۴۰۰ هزار سرباز بریتانیایی و نیروهای متفقین در ساحل دانکرک گرفتار شده بودند و کشتی‌های نجات وظیفه داشتند که این نیروها را تخلیه کنند. با این حال، نیروی هوایی پر قدرت آلمان نازی که لوفت وافه نام داشت، تهدید بزرگی برای ناوگان دریایی و زمینی نیروهای متفقین بود. به همین منظور، نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا نقشی حیاتی در حفاظت از جان سربازان داشت تا از یک فاجعه بزرگ‌تر جلوگیری کند. بخشی از تمرکز فیلم Dunkirk نیز روی این موضوع خواهد بود.

فیلم Dunkirk سه روایت متفاوت دارد که یکی از این سه روایت، مربوط به خلبان نیروی هوایی بریتانیا است. کریستوفر نولان، کارگردان این فیلم نیز به خوبی اهمیت این موضوع را می‌داند و به همین منظور تصمیم گرفت که به‌جای استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه کامپیوتری از جنگنده‌های واقعی اسپیت فایر برای فیلمبرداری این صحنه‌ها استفاده کند. این جنگنده‌ها که از دوران جنگ جهانی دوم باقی مانده‌اند، بیشتر برای نمایش‌های هوایی و ساخت برنامه‌های تلویزیونی کشور بریتانیا استفاده می‌شوند. حال، کمپانی برادران وارنر تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Dunkirk منتشر کرده است که تمرکز آن روی نبردهای هوایی این فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی بسیار کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

این تبلیغ، پانزدهمین تبلیغ تلویزیونی فیلم Dunkirk است. در این ویدیو، نگاه تازه‌ای از شخصیت تام هاردی که اکنون می‌دانیم فاریر نام دارد، ارائه می‌شود. شخصیت کالینز با بازی جک لودن، دیگر خلبان نیروی هوایی بریتانیا است که وظیفه رهبری گروه اسپیت‌فایر برای مقابله با جنگنده‌های مسراشمیت را بر عهده دارد. در این تبلیغ تلویزیونی شاهد سرنگونی یک جنگنده بریتانیایی توسط جنگنده آلمانی و سقوط آن در دریا نیز هستیم. علاوه بر این، برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Dunkirk نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Dunkirk

نولان پیش از این گفته بود که فیلم Dunkirk روایت داستانی پیچیده و غیر معمول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌هایی که با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند، خواهد داشت. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده