نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

ساخت بازی Five Nights At Freddy's 6 لغو شد

اسکات کاوتن در یک اعلامیه‌ی رسمی از لغو ساخت بازی Five Nights At Freddy's 6 خبر داد.

مطابق آخرین اخبار بازی، اسکات کاوتن در جدیدترین بیانیه‌ی خود در شبکه‌ی استیم اعلام کرد که پروژه‌ی ساخت نسخه‌ی ششم مجموعه‌ی ترسناک و مولتی پلتفرم Five Nights At Freddy's لغو شده است.

اسکات کاوتن در خصوص لغو ساخت بازی گفت:

من هر روز خودم را به کار روی این پروژه مجبور می‌کردم؛ ولی پس از روزها کار اجباری متوجه شدم که علاقه‌ای برای ادامه ندارم. من فکر می‌کنم که با انتشار یک نسخه از بازی، انتظارات برای نسخه‌های بعدی بیشتر خواهد شد و به این خاطر، هر بازی باید از نسخه‌های قبلی بهتر باشد تا نهایتا با استقبال کاربران روبه‌رو شود. این موضوع فشار زیادی را به همراه دارد و پس از مدتی متوجه شدم که فشار ناشی از آن، دیگر جنبه‌های زندگی من را تحت تاثیر قرار داده است.

بنابراین مدتی در این خصوص فکر کردم و نهایتا تصمیم گرفتم که پروژه‌ی ساخت این بازی را متوقف کنم. بر این اساس نمی‌خواهم اطلاعات دیگری را از بازی به نمایش بگذارم و از افرادی که در ساخت این بازی با من همکاری می‌کردند نیز درخواست کردم تا اطلاعات آن را با دیگران به اشتراک نگذارند.

کاوتن در ادامه توضیح داد که او به‌طور کلی صنعت بازیسازی را رها نخواهد کرد؛ بلکه می‌خواهد به «آنچه بازیسازی را در قدم اول لذت‌بخش می‌کرد» بازگردد. علاوه بر این، او گفت که لغو ساخت نسخه‌ی ششم مجموعه‌ی Five Nights At Freddy's به این معنا نیست که او این مجموعه‌ی محبوب را ترک کرده است. در ادامه کاوتن اذعان داشت:

در حقیقت اولین چیزی که قصد ساخت آن را دارم برای شما خواهد بود. Foxy Fighters از دومین بروزرسانی را به یاد می‌آورید؟ من کار کردن روی آن بازی را دوست داشتم و توسعه‌ی آن برای من بسیار لذت‌بخش بود. آگاهی از این موضوع که توسعه‌ی آن بازی برای طرفداران است، باعث برداشته شدن فشار زیاد از دوش من می‌شد و به این خاطر دوست دارم که روی پروژه‌های مشابه آن کار کنم. در حال حاضر مشخص نیست که پروژه‌ی بعدی چه چیزی خواهد بود؛ ولی بازی بعدی من هر چیزی که باشد تنها برای سرگرم کردن و چیزی برای طرفداران خواهد بود.

در ادامه کاوتن اعلام کرد که محتوای زیادی از Five Nights At Freddy's در حال ساخت است و در آینده اخبار زیادی از آن خواهیم شنید. وی این‌گونه توضیح داد:

فیلم آن در حال ساخت است و افراد بی‌نظیری در بلام هاوس مشغول کار روی آن هستند. من در حال حاضر سرگرم کار روی نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی هستم که بسیار جذاب خواهد بود و از سوی دیگر کار روی کتاب دوم نیز در دستور کار قرار دارد.

به عنوان سخن پایانی کاوتن گفت:

امیدوارم که تصمیم من را درک کنید و به آن احترام بگذارید. من می‌خواهم زمان بیشتری را با خانواده‌ام صرف کنم و در ادامه به آنچه بازیسازی را لذت‌بخش می‌کرد بازگردم.

در اردیبهشت‌ماه سال گذشته نیز کاوتن اعلام کرد که مجموعه‌ی Five Nights At Freddy's در نهایت پس از عرضه روی گوشی‌های موبایل و رایانه‌های شخصی، راهی کنسول‌های خانگی خواهد شد. نظرات خود را در خصوص لغو ساخت بازی Five Nights At Freddy's 6 با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده