نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

حذف ویدیو گیم پلی بازی Anthem از یوتیوب سونی

سونی ویدیویی از گیم‌پلی بازی Anthem را که دکمه‌های ایکس‌باکس در آن به چشم می‌خوردند، سریعا از یوتیوب حذف کرد.

اخیرا کانال یوتیوب سونی یک ویدیوی جدید از بازی Anthem، ساخته‌ی جدید استودیو بایوور، را منتشر کرده بود. اما اکنون این ویدیو حذف شده است؛ چرا که به نظر می‌رسد اتفاق عجیبی در آن رخ داده است.

چندین تن از اعضای انجمن نئوگف متوجه شده‌اند که این ویدیوی گیم‌پلی بازی Anthem نه‌تنها مربوط به نسخه پلی‌استیشن 4 نیست، بلکه مربوط به نسخه ایکس باکس وان ایکس بوده است که در نمایشگاه E3 2017 به نمایش درآمده است. در بخش‌های مختلف این ویدیو متوجه می‌شوید که با ویرایش، دکمه‌های پلی‌استیشن روی دکمه‌های ایکس‌باکس انداخته شده‌اند تا به نظر برسد که ویدیوی مذکور متعلق به نسخه پلی‌استیشن 4 است. آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس این موضوع را به تمسخر گرفته و پیام «اوه!» را توییت کرده است. سونی هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

به نمایش گذاشته شدن ویدیوی مشابه توسط کانال یوتیوب ایکس‌باکس و پلی‌استیشن موضوع عجیبی نیست؛ اما تفاوت اتفاق اخیر در این است که ویدیوی مایکروسافت از نمایشگاه E3 2017 به طور ویژه برای به نمایش گذاشتن نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی بود. با توجه به اینکه ایکس‌باکس وان ایکس قدرت بیشتری نسبت به پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو دارد، ویدیوی منتشر شده از سوی پلی‌استیشن نمایانگر عملکرد فنی بازی Anthem در این کنسول‌ها نیست.

بازی Anthem توسط استودیو بایوور ادمونتون ساخته می‌شود که در کارنامه استودیو شاهکاری به نام بازی Star Wars: Knights of the Old Republic به چشم می‌خورد. بازی Anthem یک بازی اکشن علمی-تخیلی جدید در جهانی باز و وسیع است. بازی، بازیکنان را در نقش یک فریلنسر قرار می‌دهد که بایستی به کاوش سیارات ناشناخته بپردازند و از بشریت محافظت کنند. شما می‌توانید فریلنسر خود را به exo-suitهایی با قابلیت شخصی‌سازی به نام Javelin مجهز کنید که امکان تجهیز کردن آن‌ها به تجهیزات مختلفی وجود دارد که ساخت یا دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر است.

بازی بر اساس سرویس‌های زنده ساخته شده و تاکید فراوانی روی بازی به صورت همکاری چندنفره دارد. الکترونیک آرتز تایید کرده که تا چهار بازیکن امکان تجربه ماموریت‌های بازی به صورت همکاری را دارند. در این ویدیوی گیم‌پلی جنجالی، شاهد یک مرحله جدید به نام «Hell or High Water» بودیم که بازیکنان در جنگلی انبوه که پُر شده از موجودات عظیمی بود و یک غار واقع در زیرآب، حرکت می‌کردند.

نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی Anthem در هنگام عرضه از بهبودهای گرافیکی و رزولوشن 4K بهره خواهد برد. شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی کامل بازی از کنفرانس خبری مایکروسافت را اینجا تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده