نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

یکی از پلی‌ لیست های بخش چندنفره بازی Halo 5 به زودی حذف خواهد شد

طبق اعلام استودیو 343 اینداستریز، بازی Halo 5 به‌زودی یکی از پلی‌لیست‌های بخش چندنفره‌اش را از دست می‌دهد.

استودیو 343 اینداستریز با انتشار پستی در وبلاگش اعلام کرد به‌زودی یکی از پلی‌لیست‌های بازی Halo 5 از بخش چندنفره این بازی حذف خواهد شد. این پلی‌لیست که به حالت Team Skirmish مربوط است از تاریخ ۳ آگوست (پنج‌شنبه، ۱۲ مرداد) از قسمت Match Making بازی حذف خواهد شد. استودیو 343 دلیل این اتفاق را کاهش مداوم بازیکنان این پلی‌لیست عنوان کرد.

استودیو 343 اینداستریز اعلام کرد با توجه به اینکه این حالت اثراتی منفی روی بخش‌های Team Arena و پلی‌لیست‌های HCS گذاشته و موجب افت تیم‌ها در بازی شده، این استودیو هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن این حالت ندارد.

این استودیو در رابطه با این اتفاق اعلام کرد:

به هیچ عنوان جالب نیست که بخواهید چیزی را که بازیکنان در شکل گرفتنش نقشی هر چند کم داشته‌اند، از بازی حذف کنید. اما در بعضی از موارد شما مجبور به انجام این کار می‌شوید. این موضوع برای ما ناراحت‌کننده است، اما تیم پشتیبانی و توسعه‌ی ما همچنان به تلاشش ادامه خواهد داد تا با ارزیابی‌های دقیق، موقعیت‌های مناسبی بیابد تا به وسیله‌ی آن بتوان نقشه‌ها و حالات جدیدی به پلی‌لیست‌های بازی اضافه کرد.

استودیو 343 اینداستریز یک تیم توسعه و پشتیبانی اختصاصی تشکیل داده تا راه‌های تازه و جذاب نگه داشتن بخش چندنفره بازی Halo 5 را بررسی کند. تعداد بازیکنان کم و زیاد می‌شود و استودیو 343 اینداستریز هم مدام سعی دارد با اعمال تغییرات مختلف روندی را ایجاد کند که به نفع بازیکنان باشد. گاهی این تغییرات می‌توانند حذف یک پلی‌لیست از بازی باشند.

چندی پیش مایکروسافت خبر از یک آپدیت برای اضافه کردن رزولوشن 4K به بازی Halo 5 را داد. از سویی به‌زودی بازی Halo 3، بازی Halo 3: ODST، بازی Halo 4 و Halo: CE Anniversary به واسطه‌ی قابلیت Backward compatibility در دسترس دارندگان ایکس باکس وان قرار خواهند گرفت. همچنین مایکروسافت پیش از این اعلام کرد که به این زودی‌ها خبری از Halo جدید نخواهد بود. این شرکت در نمایشگاه گیمزکام نیز حضور خواهد داشت و دو بازی Halo Wars 2 و Halo 5 در این نمایشگاه قابل بازی خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده