نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Battlegrounds دو بازی GTA 5 و Fallout 4 را در جدول استیم پشت سر گذاشت

بازی Playerunknown's Battlegrounds به عملکرد موفقیت‌آمیز خود ادامه داده و به تازگی بازی GTA 5 و بازی Fallout 4 را در جدول استیم پشت سر گذاشته است.

بازی Playerunknown's Battlegrounds که در سبک و سیاق مجموعه Hunger Games ساخته شده و اوایل امسال به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شد، با سرعتی باورنکردنی به محبوبیتش افزوده می‌شود. در حال حاضر این بازی موفق شده رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان در استیم را به عنوان یک بازی غیر ولو از آن خود کند.

بازی Battlegrounds در ماه جاری موفق به ثبت آمار بازیکن همزمان معادل با رقم ۴۸۱ هزار و ۲۱۹ نفر شده است و از آمار ۴۷۱ هزار و ۹۵۵ بازیکن بازی Fallout 4 در زمان عرضه‌اش در نوامبر ۲۰۱۵، عبور کرده است. بازی Battlegrounds قبلا رکورد بازی GTA 5 را شکسته بود. اثر راک استار در آوریل ۲۰۱۵ موفق شده بود به رکورد ۳۶۰ هزار و ۷۶‍۱ بازیکن همزمان دست پیدا کند.

همان‌طور که بالاتر هم گفتم، فقط دو بازی ساخته‌شده توسط کمپانی ولو یعنی بازی Counter-Strike: Global Offensive (آوریل ۲۰۱۶ با ۸۵۰ هزار و ۴۸۵ بازیکن) و بازی Dota 2 (مارس ۲۰۱۶ با ۱.۲۹ میلیون بازیکن) آمار بازیکن همزمان بیشتری در مقایسه با Battlegrounds در اختیار دارند. بدون شک کسب چنین رکوردی، دستاورد عظیمی برای بازی Battlegrounds محسوب می‌شود.

برندن گرین یا همان Playerunknown که خالق سبک بتل رویال و این بازی محسوب می‌شود، با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که این موفقیت را مدیون همکاری با تیم شگفت‌انگیز حاضر در استودیو Bluehole است.

بازی Battlegrounds با قیمت ۳۰ دلاری خود، هم‌اکنون رتبه اول پرفروش‌ترین بازی استیم را در اختیار دارد. نکته جالب این است که بازی هنوز در حالت Early Access قرار دارد و نسخه کامل آن در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده