نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

جاش برولین در فیلم Avengers 4 هم حضور خواهد داشت

جاش برولین اعلام کرده که برای فیلمبرداری فیلم Avengers 4 و ایفای نقش تانوس (Thanos) دوباره بازخواهد گشت.

سال آینده سال پرمشغله و موفقی برای جاش برولین خواهد بود؛ زیرا او نه‌تنها نقش تانوس را در فیلم Avengers: Infinity War از کمپانی دیزنی و مارول ایفا می‌کند، بلکه به رایان رینولدز در فیلم Deadpool 2 از کمپانی فاکس قرن بیستم پیوسته و نقش نیتن سامرز/کیبل را ایفا خواهد کرد. فیلم اول او به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده؛ در حالی که فیلم دوم فیلمبرداری‌اش را از اواخر ژوئن آغاز کرده است.

اخیرا برولین به خاطر ایفای نقش کیبل زمان زیادی را روی فرم دادن به ساختار بدنی‌اش صرف کرده، اما این مسأله برای نقش تانوس در فیلم انتقام جویان اهمیت چندانی ندارد؛ زیرا او کاملا توسط جلوه‌های ویژه و CGI پوشیده می‌شود. بعد از اینکه برولین در فیلم Avengers: Age of Ultron نقش تانوس را ایفا کرد، از آن زمان تا به امروز هنوز از شور و شوقش برای اینکه باز هم بخواهد نقش دشمن همیشگی انتقام جویان را ایفا کند کم نشده که هیچ، بیشتر هم شده است. با اینکه فیلمبرداری فیلم جنگ بی نهایت به تازگی به اتمام رسیده است، اما برولین به طور رسمی به طرفداران خود اعلام کرد که بعد از مدت کوتاهی دوباره بازخواهد گشت و برای فیلم بعدی حضور خواهد داشت.

همچنین او در اوایل روز یکشنبه پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد که شامل تصویری از پوستر تانوس در مراسم رونمایی از فیلم جنگ بی‌نهایت در مراسم D23 بود و نوشته‌ی «برای بازی بیشتر بیشتر بیشتری بازمی‌گردم. من بازی در همه‌ آن فیلم‌ها را می‌خواهم» زیر آن نوشته شده بود. این نشان داد که او برای فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 که هنوز هیچ اسم و رسمی ندارد حضور خواهد داشت.

Thanos

بر اساس جدول زمانی و صحبت‌های دستیار کارگردان فیلم یعنی جو روسو، فیلمبرداری فیلم Avengers 4 به احتمال زیاد هفته دیگر آغاز می‌شود و این حرف به این معنی است که تنها یک ماه بین فیلمبرداری فیلم جنگ بی‌نهایت و فیلم Avengers 4 فاصله وجود دارد. گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که در آینده‌ای نزدیک قرار است صحنه‌هایی از فیلم هم در توکیو فیلمبرداری شود، اما هنوز مشخص نیست که برولین از کجا در فیلم حضور خواهد داشت و فیلمبرداری‌اش از چه زمانی آغاز خواهد شد.

دنیای سینمایی مارول زمان زیادی را منتظر این لحظه بود که تمامی شخصیت‌هایی که تا به امروز در آثار آن دیده‌ایم در یک فیلم حضور داشته باشند و همچنین در همان فیلم شاهد یک مبارزه بزرگ بین تانوس و گروه ابرقهرمان‌های کمپانی مارول باشیم. موفقیت‌های پی در پی فیلم‌ها به شدت به عملکرد برولین در نقش تانوس هم بستگی دارد، اما دلایلی هم باعث می‌شود که طرفداران به این مسأله شک کنند که آیا او می‌تواند به قولش عمل کند و نقش کوتاهش در فیلم Guardians of the Galaxy را تبدیل به نقشی بزرگ در این فیلم کند و آن را به خوبی ایفا کند؟

با اینکه برولین تا به امروز به اندازه‌ی کافی بازی به‌یادماندنی و تاثیر‌گذاری در نقش منفوری مانند تانوس را ایفا نکرده، اما قرار است در فیلم جدیدش توسط شخصیت‌هایی محاصره شود و با افرادی مبارزه کند که به اندازه‌ی کافی در فیلم‌های قبلی خودشان را نشان داده و اثبات کرده‌اند. هر دو فیلم Infinity War و Avengers 4 با قرار دادن شخصیت‌های خیلی زیادی ریسک بزرگی کرده‌اند، اما سابقه کاری برادران روسو این را به ما نشان می‌دهد که احتمالا می‌توانند از پس این سختی‌ها هم بربیایند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده