نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بری آلن لباس جدیدی را در فصل چهارم سریال The Flash بر تن خواهد کرد

طبق تصاویری که اخیرا از پشت صحنه فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Flash منتشر شده، بری آلن لباس جدیدی را بر تن کرده است.

تاکنون سه فصل از سریال فلش (The Flash) تولید و از شبکه CW به روی آنتن رفته است. با این حال، کمتر شاهد تغییرات در لباس این شخصیت بوده‌ایم و تغییرات لباس بری آلن با بازی گرنت گاستین، در این سریال چندان چشمگیر و قابل توجه نبوده است. حال به نظر می‌رسد که سریع‌ترین مرد روی زمین قرار است با لباس جدیدی در فصل چهارم سریال The Flash بازگردد. در این تصاویر به نظر می‌رسد که لباس جدید فلش به لباس نسخه کامیک آن شباهت بیشتری نسبت به سه فصل گذشته دارد و شاهد خط‌های طلایی دور کمر و دست وی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

The Flash Season 4 Photos

لباس شخصیت کماندار سبز (Green Arrow) با بازی استیون امل، در سریال Arrow (کماندار) نیز در طی چند فصل اخیر تغییرات مشابه‌ی را داشته است و لباس الیور کوئین نسبت به فصل‌های اول ظاهر وفادارانه‌تری نسبت به نسخه‌های کامیک خود دارد. حال به نظر می‌رسد که این روند در مورد فلش نیز اعمال شده و قرار است شاهد تغییرات بیشتری در لباس او باشیم. طی سه فصل اول سریال The Flash، تنها لوگوی لباس فلش تغییرات زیادی را داشته و خود لباس او تقریبا تغییر مهمی را به خود ندیده است. با این حال باید دید که تغییرات لباس او تا چه اندازه‌ای روی عملکرد شخصیت فلش تاثیر خواهد گذاشت.

شبکه CW وعده داده است که شخصیت شرور و منفی اصلی فصل چهارم سریال The Flash شخصیتی تندرو نباشد. ریورس فلش با بازی تام کاوانا و مت لتچر، زووم با بازی تدی سیرس و ساویتار با بازی گرنت گاستین، سه شخصیت شرور و منفی سه فصل اول این سریال بودند که هر سه شخصیت مانند خود فلش تندرو بوده‌اند که این موضوع باعث انتقاداتی از سازندگان سریال شده بود و طرفداران اعتقاد داشتند که روند کنونی سریال باید تغییر کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده