نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

فیلم Avengers 4 در توکیو فیلمبرداری خواهد شد

گزارشات جدید حاکی از آن است که بعضی از صحنه‌های فیلم Avengers 4 در ژاپن و در شهر توکیو فیلمبرداری خواهد شد.

با اینکه هنوز فیلم Infinity War اکران نشده است، اما ما با دیدن تریلر‌هایی که از این فیلم منتشر شد کاملا متوجه شدیم که این اثر، بزرگترین فیلمی است که دنیای سینمایی مارول ساخته است. این فیلم نقطه اوج تمام چیز‌هایی است که دنیای سینمایی مارول از سال ۲۰۰۸ و با فیلم مرد آهنین (Iron Man) ساخته است، این فیلم شامل بزرگترین گروهی است که در تاریخ سینما وجود دارد و شخصیت‌های بزرگ و کوچکی در آن هستند که مارول تا به امروز آنها را خلق کرده است. البته باتوجه به خطری که شخصیت تانوس با بازی جاش برولین برای دنیا دارد، اندازه‌ی این گروه و تعداد افراد آن کمی بیشتر از حد انتظار است.

اما فیلم جنگ بینهایت که سال آینده اکران خواهد شد، تنها اولین فیلمی است که جدال تانوس و بزرگترین گروه ابرقهرمانی مارول به نمایش گذاشته خواهد شد، فیلم دیگری که در حال حاضر در مرحله پیش‌ تولید است و مبارزه بعدی این دو گروه را به نمایش خواهد کشید، فیلم بی‌نام Avengers 4 خواهد بود که درست یک سال بعد از اکران فیلم جنگ بینهایت اکران خواهد شد. با اینکه شاید این احتمال در ابتدا وجود نداشت، اما فیلم انتقام جویان 4 گستره‌ی وسیعی از تمامی فیلم‌های سری انتقام‌ جویان است که تا به حال مارول ساخته و اکران کرده است. این فیلم به زودی قرار است فیلمبرداری اصلی خود را آغاز کند.

در پی شایعات مختلفی که از چند هفته پیش در بین مردم دست به دست می‌چرخد، گروه فیلمبرداری آتلانتا در حساب توییتر خود که فیلم‌های مختلفی را از پشت صحنه‌های تمامی فیلم‌های مارول منتشر می‌کند، اخیرا تایید کرده که بخشی از فیلمبرداری این فیلم در توکیو فیلمبرداری خواهد شد.

Atlanta Filming

با اینکه هنوز این خبر تایید رسمی نشده و تیم تولیدات و مارول آن را اعلام نکرده‌اند، اما اخباری از گروهی که تازه به تیم تولیدات این فیلم اضافه شده‌اند رسیده، مبنی بر این هستند که گروه فیلم سازی با چند گانگستر ژاپنی و کافه و رستوران‌های مختلف صحبت شده که برای تولید این فیلم اضافه کاری انجام دهند و با این تیم همکاری کنند. در آن زمان به نظر می‌رسید که این تماس‌ها و مذاکرات می‌تواند نشان دهد که گروه گانگستری یاکوزا در انتقام‌جویان 4 حضور خواهند داشت، اما در چند هفته‌ای که از این خبر می‌گذرد هیچ شواهد دیگری مبنی بر حضور گانگستر‌ها در فیلم وجود ندارد.

همه می‌گویند بااینکه هنوز هم احتمال اینکه یاکوزا در این فیلم حضور داشته باشد وجود دارد، اما این خبر که قسمت‌هایی از فیلم انتقام جویان 4 در توکیو فیلمبرداری می‌شود، حضور یاکوزا در این بخش‌ از فیلم را به طور رسمی تایید نمی‌کند. با وجود تمامی این‌ها ما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که صحنه‌های توکیو چگونه خواهد بود و چرا اصلا فیلمنامه طوری نوشته شده که لازم است شخصیت‌های فیلم به داخل این شهر بیایند. 

در کنار فیلم Avengers 4، اینکه فیلم Avengers: Infinity War هم قرار است در مکان‌های بین‌المللی مهم و قابل توجهی فیلمبرداری شود، فقط این قضیه را بیشتر از قبل تایید می‌کند که چقدر اندازه این دو فیلم قرار است بزرگ و گسترده باشند که هم تانوس و هم افراد تیم انتقام جویان سرتاسر زمین و کهکشان را می‌خواهند بچرخند و تلاش کنند که زودتر تمامی سنگ‌های بینهایت (Infinity Stones) را جمع‌آوری کنند تا دست افراد دیگری به آن نرسد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده